|
کدخبر: 177744

حضور شرکت آفتاب تجارت سامان در نمایشگاه بورس

شرکت آفتاب تجارت سامان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شرکت کرد.

نمایشگاه حضور شرکت آفتاب تجارت سامان در نمایشگاه بورس

شرکت آفتاب تجارت سامان که به تازگی وارد یازدهمین سال فعالیت خود شده است با هدف فعالیت در بخش خدمات و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان ها و شرکت ‌ها، در حال حاضر با پشتوانه سرمایه انسانی (بیش از ۷۰۰ نفر) و تجهیزات نظافت مکانیزه، خدماتی همچون تأمین نیروی انسانی مورد نیاز سازمان‌ ها در گروه‌ های مختلف شغلی، اجرای طرح های تحقیقاتی پژوهشی در زمینه های کاربردی منطبق بر نیاز اساسی سازمان ها، ارائه خدمات شستشوی تخصصی نما و تابلو، تامین تجهیزات نظافت صنعتی، سرویس و نظافت اماکن اداری و سازمانی، نظافت تخصصی صنعتی، ارائه خدمات مورد نیاز مجتمع‌ های چند منظوره، آراستگی و نظافت خودپردازها و خود دریافت های بانک ‌ها را ارائه می‌کند.

شرکت آفتاب تجارت سامان از منظر سرمایه انسانی از ذخیره ارزشمند و پرتوانی برخوردار است که با اهتمام مثال زدنی برای نیل به اهداف عالیه آن از هیچ کوششی فروگذار نیست.

آفتاب-تجارت-سامان-3

این شرکت در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه شرکت کرده و به صورت رو در رو پاسخگوی نیازها و درخواست های مشتریان خود است. غرفه این شرکت امروز و در جریان مراسم افتتاح این نمایشگاه میزبان حسن زمانی، مشاور وزیر صمت و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران بود.

آفتاب-تجارت-سامان-2

گفتنی است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه از امروز به مدت ۴ روز با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در محل نمایشگاه تهران میزبان متخصصان و فعالان این حوزه خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها