|
کدخبر: 112650

انتصابی جدید در نمایشگاه تهران

عباس احسانی به عنوان سرپرست معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج. ا. ایران منصوب شد.

نمایشگاه انتصابی جدید در نمایشگاه تهران

با صدور حکمی از سوی بهمن حسین زاده، عباس احسانی به عنوان سرپرست معاونت امور نمایشگاهی این شرکت منصوب شد.

 

حسین زاده در مراسم معارفه سرپرست معاونت امور نمایشگاهی با اشاره به مراتب و شایستگی، تعهد و سوابق اجرایی احسانی گفت: این عنوان، اصلی‌ترین و مهم ترین مسئولیت بعد از مدیرعاملی نمایشگاه است که با توجه به توانمندی های آقای احسانی، پیش بینی می شود وی برنامه و طرح های جدیدی برای تحول آفرینی در این حوزه کاری ارائه دهد.

وی افزود: تاکنون تمام انتصاباتی که در مجموعه نمایشگاهی جمهوری اسلامی ایران انجام شده ، یک ترکیب خوب و بدون حاشیه را در امر اداره و پیشبرد اهداف نمایشگاهی به وجود آورده که انتصاب معاونت جدید امور نمایشگاهی هم در راستای همین ترکیب خوب و سازنده است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه ها با تاکید بر در نظر گرفتن شرایط جدید برای برپایی نمایشگاهها تصریح کرد: در وضعیت فعلی باید به سمتی حرکتی کنیم که نمایشگاه‌ها به صورت مجازی و یا ترکیبی از مجازی و فیزیکی برگزار شود.بنابراین اگر برپایی مجازی نمایشگاهها، الزامی برای شرایط فعلی باشد، شرکت سهامی نمایشگاه می بایست متولی آن در سراسر کشور باشد.

گفتنی است، احسانی پیش از این در سمت هایی چون مدیر نمایشگاه های داخلی و مدیر طرح و برنامه ریزی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران فعالیت داشته است.

 

 

منبع: روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی ج.ا.ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها