|
کدخبر: 103979

بازدید از نمایشگاه کرونا مشروط شد!

نمایشگاه تخصصی جهش تولید و دستاوردهای مقابله با آن، برای بازدید عموم آزاد نیست و تنها بازدید‌کنندگان آن، متخصصین دعوت شده هستند.

نمایشگاه بازدید از نمایشگاه کرونا مشروط شد!

نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا که به همت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، برگزار می‌شود، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب، تنها ویژه بازدید متخصصینی می‌باشد که کارت دعوت ارائه دهند.

 در این نمایشگاه که با حفظ اصول بهداشتی مرتبط با فاصله‌گذاری اجتماعی از شنبه ۲۴ تا ۲۶ خرداد ماه امسال برپامی شود، محصولات و کالاهای مرتبط با پیشگیری، مبارزه و کنترل عفونی تولید داخل در معرض دیدمتخصصین قرار می‌گیرند.

نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا با حضور تولیدکنندگان مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی سلولزی و ماشین‌آلات وابسته تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و دارویی و نیز شرکت‌های دانش‌بنیان در فضایی به وسعت ۳ هزار و ۹۰۰ متر برگزار می‌شود.

بازدید متخصصین، تنها با ارائه کارت دعوت امکانپذیر است

 مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین امللی ج.ا.ایران تاکید کرد: بازدید‌کنندگان از نخستین نمایشگاه تخصصی امسال، تنها متخصصین هستند.

بهمن حسین زاده با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مصوب انجام می‌شود، گفت: به بازدید از نمایشگاه یاد شده حتی برای متخصصین هم تنها با ارائه کارت دعوت امکانپذیر است.

وی افزود: براساس پروتکل‌های بهداشتی مصوب، تمام تمهیدات لازم به منظور ضدعفونی شدن محیط نخستین نمایشگاه سال ۹۹ مانند رعایت فاصله ایمنی میان بازدیدکنندگان و غرفه داران، فراهم کردن تجهیزات ضدعفونی مانند تونل در درب ورودی سالن ، اسپری الکل در غرفه‌ها و ماسک به کار گرفته شده است.

به گفته حسین زاده، عموم مردم هم می‌توانند از طریق وبسایت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به آدرس iranfair.com به صورت مجازی از نخستین نمایشگاه سال ۹۹ دیدن کنند.

 

 

 

منبع: شرکت سهامی نمایشگاه‌های ج. ا. ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها