|
کدخبر: 224816

یک خواننده دیگر هم بازیگر شد!

سینا حجازی درباره سبک متفاوت خوانندگی‌اش و ورود خوانندگان به عرصه بازیگری توضیح داد.

موسیقی یک خواننده دیگر هم بازیگر شد!

«صباهنگ» برنامه موسیقی محور رادیو صبا است که هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۸ به مدت ۹۰ دقیقه راهی آنتن رادیو صبا می‌شود. این برنامه روز شنبه ۲۰ آذرماه میزبان سینا حجازی از خوانندگان جوان کشورمان شد.

سینا حجازی ترانه سرا، نوازنده و خواننده و بازیگر ایرانی سبک پاپ است. سینا حجازی فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است و نخستین آلبوم او با نام «رویا» در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ منتشر شد.

سینا حجازی سبک متفاوت خوانندگی خود اشاره کرد و گفت: کار من شش و هشت و تند و ریتمیک نیست و به گونه‌ای متفاوت از این سبک موسیقی است. بیشتر قطعات من ریتم آرامی دارند و آنقدر شلوغ و پرهیجان نیستند ولی در موسیقی پاپ سبک خاصی به حساب می‌آید.

وی در این باره توضیح داد: من در کارم به دنبال تقلید کار یا اثر کسی دیگر نبودم بلکه خودم به این سبک موسیقی رسیدم. البته به این هم معتقدم که هنر با تقلید شروع می‌شود و با خلاقیت به نتیجه می‌رسد. از آنجا که کارهای من خیلی عمومی نیستند، هنوز کسی از آنها تقلید نکرده است.

او ادامه داد: در اوایل شروع این سبک خیلی مورد استقبال قرار نگرفت و از نظر من این مسئله طبیعی بود زیرا ذات بشر به گونه‌ای است که هر چیز را به راحتی قبول نمی‌کند و زمان نیاز دارد تا پذیرفته شود. شکر خدا سبک جدیدی که من معرفی کردم بعد از گذشت زمان مورد پسند مردم قرار گرفت که البته مخاطب خاص خود را هم دارد.

حجازی درباره ورود خوانندگان به عرصه سینما و بازیگری اظهار کرد: به نظر من اگر افراد استعداد دارند چرا این تجربه را از خود دریغ کنند؟ زندگی فرصتی برای تجربه کردن است و اگر در هر حرفه هنری، با مهارت وارد شویم این مردم و مخاطبان هستند که با انتخاب خود اجازه می‌دهند شخصی در صحنه بماند یا حذف شود. قطعا اگر هر کاری به طور حرفه‌ای انجام شود، مورد پسند مردم قرار می‌گیرد.

او در ادامه با اشاره به تجربه بازیگری خود عنوان کرد: من هم تجربه بازیگری داشتم ولی متاسفانه زمان اکران آن فیلم کرونا پیش آمد و آن طور که باید دیده نشد.

این خواننده در پایان این گفت‌وگو آخرین کار خود به نام «پرنده» را معرفی و این کار را نخستین بار از رادیو صبا برای شنوندگان اجرا کرد.

برنامه «صباهنگ» هر روز از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی سجاد کلبادی نژاد و اجرای مهبدقناعت پیشه از رادیو صبا پخش می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری صبا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها