|
کدخبر: 317235

غول‌های فولادی و معدنی ایران در یک رویداد

تفاهم نامه‌ها و قراردادهای داخلی سازی قطعات، تجهیزات، فناوری و فرایندهای استراتژیک

حضور «شرکت‌های بزرگ معدنی و فولادی» در پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد

معدن تفاهم نامه‌ها و قراردادهای داخلی سازی قطعات، تجهیزات، فناوری و فرایندهای استراتژیک

رونمایی از دستاوردهای بومی سازی در فولاد و صنایع معدنی

 به گزارش دبیرخانه پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، شرکت‌های بزرگ معدنی و فولاد کشور در این رویداد ملی حضور فعالی دارند و به ارائه نیازها و فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل، نیازهای فناورانه در زنجیره آهن و فولاد می‌پردازند.

 این رویداد تخصصی که به همت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران و سازمان ایمیدرو به مدت سه روز (از ۱۹ الی ۲۱ دی ماه) در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی کشور همانند: فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان (فخوز)، ذوب آهن اصفهان، معدنی و صنعتی گل‌گهر (کگل)، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد)، هلدینگ میدکو،  هلدینگ صنایع و معادن ماهان، گهرزمین (کگهر)، فولاد هرمزگان (هرمز)، آهن و فولاد ارفع، سنگ آهن مرکزی ایران، اپال پارسیان، صبا فولاد خلیج فارس، فولاد اکسین، جهان فولاد کرمانشاه و… حضور دارند.

 گفتنی است رویکرد نمایشگاه تخصصی بومی سازی زنجیره آهن و فولاد، توسعه تکنولوژی، انتقال دانش فنی، بهم‌رسانی نیازها و فرصت‌های بومی‌سازی و ساخت داخل و حمایت از سازندگان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان است. به گفته دکتر بهرام سبحانی رئیس انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، این رویکرد عملیاتی در چند دوره قبلی جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد، منتج به صرفه جویی ارزی حدود ۱.۷ میلیارد دلاری شده است.

 به گزارش دبیرخانه جشنواره ملی فولاد، میز تعمیق ساخت داخل در پنجمین دوره این رویداد شامل تفاهم نامه ها  و قراردادهای داخلی سازی قطعات، تجهیزات، دانش فنی و فرایندهای استراتژیک در فولاد و صنایع معدنی کشور می‌باشد که جزئیات آن به زودی توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران اطلاع رسانی خواهد شد.

 اهداء جایزه ملی فولاد ایران و تقدیر از سازندگان داخلی برتر با حضور مقامات و مسئولین به همراه رونمایی از دستاوردهای ساخت داخل و فناورانه زنجیره آهن و فولاد از دیگر برنامه های این جشنواره است.

 پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، سه‌شنبه هفته آینده (۱۹ دی ماه) در برج میلاد تهران شروع می شود و به مدت ۳ روز تا ۲۱ دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها