|
کدخبر: 270774

وزیر صمت: نیروهای بومی در معادن بکارگیری شوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه نیروهای بومی هر منطقه در معادن بکارگیری شوند گفت: اگر نیروهای بومی مناطق متخصص نیستند در حین انجام کار، آموزش‌های لازم به آن‌ها ارائه شود تا بتوانند جذب کار شوند و این امر بهانه‌ نشود که نیروی متخصص نبود و ما مجبور شدیم از جای دیگر نیرو بکار بگیریم.

رضا فاطمی امین روز جمعه در جریان سفر به شهربابک در دیدار چهره به چهره با مردم این شهرستان با اشاره به اینکه تمام تلاش ما این است که تولید و فعالیت اقتصادی رونق بگیرد و موانع برطرف شود افزود: ما قواعدی برای سرمایه‌گذاری داریم که ان شاالله طبق همان قواعد حمایت خواهیم کرد. 

وی با اشاره به اینکه در مورد موضوع مزایده‌های معدنی اولویت با افرادی است که فرآوری این مواد معدنی را انجام می‌دهند، اظهار داشت: در بهره‌برداری از معادن و اخیرا در ۲ هفته گذشته مجموعه‌ای از مقررات معدن یکپارچه سازی شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: زمانی یک معدن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد خواه یا ناخواه یکسری مشکلات زیست محیطی و  مسائل مختلف پیش می‌آورد که در این راستا باید وقت گذاشت تا خسارات جبران شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بدو ورود به شهربابک مورد استقبال امام جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سرپرست فرمانداری شهربابک و دیگر مسوولان محلی قرار گرفت.

نماینده ویژه دولت سیزدهم در بدو ورود به شهربابک با حضور در گلزار شهدا، به مقام شامخ شهیدان این شهرستان نیز ادای احترام و سپس از کارگاه‌های فیروزه‌تراشی این شهرستان بازدید کرد. 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها