|
کدخبر: 142299

افتخاری تازه در فولاد هرمزگان

همایش سراسری رضایتمندی مشتری چهارشنبه ٢٦ آذر ماه در سالن همایش‌های رایزن تهران برگزار شد.

معدن افتخاری تازه در فولاد هرمزگان

در این همایش که با حضور مسئولان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی ایران و جمعی از تولیدکنندگان و صنایع کشور برگزار شد، از فرزاد ارزانی مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان به دلیل انجام اقدامات موثر و شایسته در جهت رضایتمندی مشتری تقدیر به عمل آمد.

میثم چعبی رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان در حاشیه این همایش گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب و تداوم حضور در عرصه تجارت یکی از مهم‌ترین کارها کسب رضایت حداکثری مشتری است.

چعبی تاکید کرد: یکی از فاکتورهای بسیار مهم در رضایتمندی مشتری شناسایی نیازها و سعی در رفع آنها است که این مهم در فولاد هرمزگان سالانه از طریق نظر سنجی و همچنین برگزاری همایش‌ها و جلسات حضوری و افزایش سبد محصول طبق نیاز مشتری صورت می‌گیرد.

رئیس فروش داخلی فولاد هرمزگان با اشاره به اهمیت موضوع رضایتمندی مشتری در فولاد هرمزگان گفت: استراتژی‌ها و اقدامات متعددی برای حفظ و افزایش رضایت مشتریان در فولاد هرمزگان تعریف شده است که میتوان از انجام نیاز سنجی و رسیدگی به شکایات مشتریان، سنجش رضایت مشتریان و دریافت بازخورد از مشتریان و نیازهای آتی آنها در راستای سیاست گذاری‌های سازمان به منظور افزایش حداکثری رضایت مشتریان و رعایت حقوق آنها نام برد.

گفتنی است فولاد هرمزگان در سال جهش تولید موفق شد استاندارد ایزو۱۰۰۰۴ را در خصوص رضایتمندی مشتریان کسب نماید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها