|
کدخبر: 138542

فولاد مبارکه محصولات خود را به تجار نمی‌فروشد!

مهندس عظیمیان مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تاکید کرد: به هیچ عنوان محصولات شرکت فولاد مبارکه به تجار فروخته نمی‌شود و این شرکت محصولات خود را تنها به بنگاه‌های اقتصادی که فعالیت صنعتی دارند، به فروش می‌رساند

معدن فولاد مبارکه محصولات خود را به تجار نمی‌فروشد!

وی تصریح کرد: اگر مشکلی در بخش توزیع به وجود آمده و نیاز تامین‌کنندگان رفع نمی‌شود و همچنین اگر تفاوت قیمت بین درب کارخانه و بازار به وجود آمده، هیچ گونه ارتباطی به فولاد مبارکه ندارد و پیگری این مشکل بر عهده دستگاه‌های نظارتی است.

حمیدرضا عظیمیان با اشاره به اینکه فولاد مبارکه تامین‌کننده ۷۰ درصد از ورق کشور است، گفت: تامین ۷۰ درصد از نیاز کشور به ورق فولادی، باعث شده در شرایط سخت اقتصادی و تحریم، رسالت مهمی بر عهده شرکت فولاد مبارکه باشد.

وی به مردم این اطمینان خاطر را داد که تمام محصولات فولاد مبارکه صرفا به‌دست مصرف‌کننده واقعی می‌رسد.

وی تاکید کرد: به هیچ عنوان محصولات شرکت فولاد مبارکه به تجار فروخته نمی‌شود و این شرکت محصولات خود را تنها به بنگاه‌های اقتصادی که فعالیت صنعتی دارند، به فروش می‌رساند.

وی تصریح کرد: اگر مشکلی در بخش توزیع به وجود آمده و نیاز تامین‌کنندگان رفع نمی‌شود و همچنین اگر تفاوت قیمت بین درب کارخانه و بازار به وجود آمده، هیچ گونه ارتباطی به فولاد مبارکه ندارد؛ پیگری این مشکل بر عهده دستگاه‌های نظارتی است.

مدیرعامل فولاد مبارکه با ابراز تاسف برای مشکلات به وجود آمده در بازار فولاد، عنوان کرد: فولاد مبارکه راهکارهای مختلفی برای برون رفت از شرایط فعلی ارائه داده است تا هر چه سریع‌تر مشکلات برطرف شود.

عظیمیان با اشاره به ارائه طرحی در جهت ساماندهی بازار فولاد از سوی نمایندگان مجلس در کمیسیون صنایع، گفت: از نمایندگان درخواست شد که به برای بازدید به شرکت فولاد مبارکه آمده و از نزدیک با نحوه کار آشنا شوند. با حضور این افراد جلسات کارشناسی چند ساعته در شرکت فولاد مبارکه، ذوب آهن و تهران برگزار شد.

وی با بیان اینکه بخش عمده طرح توسط دولت ابلاغ شده و مشکل اصلی این طرح در اجرای آن است، گفت: درحال‌حاضر دولت در حال تنظیم شیوه‌نامه‌ای برای نحوه توزیع و قیمت‌گذاری است، بهتر است به طور موقت نمایندگان از ادامه بحث و بررسی طرح خودداری کرده و طرح مسکوت بماند تا این شیوه نامه، امنیت از جهت تامین نیاز و قیمت را مجدد به بازار بازگرداند.

ارسال نظر