|
کدخبر: 125895

ذوب آهن اصفهان در عرصه صنعت، یک کشور است!

نهمین نمایشگاه بین المللی فرصتهای سرمایه گذاری معدن و صنایع معدنی با مشارکت بیش از ۷۰شرکت داخلی و با حضور سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صمت ۸مهر ماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت که تا دهم مهرماه به کار خود ادامه می‌دهد. ذوب آهن اصفهان با دایر نمودن غرفه در این نمایشگاه حضور فعال دارد و محصولات جدید و دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.

معدن ذوب آهن اصفهان در عرصه صنعت، یک کشور است!

سعید زرندی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور در غرفه ذوب آهن گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در عرصه صنعت به تنهایی یک کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه تامین پایدار مواد اولیه این شرکت باید تضمین شود افزود: راهکارهای مختلفی برای جلوگیری ازصادرات مواد خام اندیشیده شده تا به تولید داخلی لطمه‌ای وارد نشود.

زرندی در انتقاد به نحوه خصوصی‌سازی شرکت‌های فولادی گفت: در بحث خصوصی‌سازی به زنجیره تولید فولاد توجه نشده است و مشکلات کنونی شرکت های فولادی برای تامین مواد اولیه را باید در خصوصی سازی غیرکارشناسانه این شرکت ها ریشه یابی کرد.

جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن اصفهان نیز تحقق وعده های وزارت صمت در خصوص تامین بخشی از مواد اولیه آهن دار برای این شرکت را خواستار شد و گفت: مجموعه ذوب آهن اصفهان اعم از نیروی انسانی ، تجهیزاتی و... آماده بهره برداری از کوره بلند شماره یک هستند و امیدواریم مشکلات تامین مواد اولیه مورد نیاز به زودی برطرف شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر