|
کدخبر: 123161

مهمترین اولویت‌های گهر زمین از زبان مدیرعامل

نخستین دیدار رسمی مهندس وحید میرزایی، مدیرعامل جدید گهرزمین با معاونان، مدیران و جمعی از پرسنل‌ِ دفتر تهران در سالن کنفرانس این مجموعه برگزار شد.

در این جلسه مهندس میرزایی به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های آتی شرکت گهرزمین پرداخت و گفت: توسعه شرکت، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها می‌باشد که از اهم این برنامه‌ها می‌توان به راه‌اندازی خطوط ۴ و ۵ کنسانتره و خط ۲ گندله‌سازی اشاره نمود.

وی افزود: قطعاً به دنبال چنین توسعه ای، وضعیت بورسی و سهامداران شرکت نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

وی رسالت حضور خود در گهرزمین و یکی از دغدغه‌های اصلی خود را ایجاد اشتغال پایدار و محرومیت زدایی از استان کرمان عنوان کرد و افزود: استفاده از نیروی جوان، با انگیزه، پر انرژی و شایسته سالاری، همراه با بهبود وضعیت امکانات و تسهیلات رفاهی کارکنان و خانه دار شدن پرسنل از اولویت‌های برنامه‌ها می‌باشد.

مدیرعامل گهرزمین همچنین موضوع مطرح شده مبنی تمرکز فعالیت نیروهای انسانی در محل سایت شرکت را در راستای کار میدانی، عملیاتی و بهبود عملکرد نیروی انسانی ارزیابی نمود.

میرزایی در ادامه با تاکید بر ایجاد زمینه فضایی آرام در مجموعه تصریح کرد: امیدواریم تمامی همکاران با همدلی، تلاش و کوشش مضاعف به کار خود ادامه دهند.

وی در پایان، اصلاح ساختار آیین نامه‌های معاملاتی، اصلاح شیوه انتخاب پیمانکار و اصلاح فرآیند‌های اجرایی را از دیگر برنامه‌های مهم شرکت اعلام کرد.

منبع: روابط عمومی گهر زمین

ارسال نظر