|
کدخبر: 112493

کارنامه آموزشی چادرملو در سال ۹۸

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سال ۱۳۹۸ تعداد ۸ هزار و ۵۶۳ نفر از کارکنان و کارگران شاغل در مجتمع‌های معدنی و صنعتی و دفتر مرکزی را با برگزاری دور‌ه‌های متعدد تحت آموزش قرار داد. جمع فعالیت چادرملو در حوزه آموزش در سال گذشته به ۵۲ هزار و ۸۲۵ نفر ساعت رسید.

معدن کارنامه آموزشی چادرملو در سال ۹۸

یکی از شاخصهای توسعه ارتقای سطح دانش و تربیت نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف است. از این رو شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اعتقاد به این اصل همه ساله نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی برای گروهها و مشاغل مختلف فعال در مجتمع‌های معدنی و صنعتی و نیز واحدهای ستادی اهتمام نموده است. این شرکت در سال ۱۳۹۸ تعداد ۸ هزارو۵۶۳ نفر از کارکنان و کارگران شاغل در مجتمع‌های معدنی و صنعتی و دفتر مرکزی را با برگزاری دوره‌های متعدد با ۵۲ هزارو ۸۲۵ نفر ساعت تحت آموزش قرار داده است.

برخی از این دوره‌ها شامل، اصول انبارداری و روش‌های نوین عملیاتی در انبار (انبارداری نوین)، کارگاه تخصصی و کاربردی صادرات و آموزش الکترونیکی، دوره‌های زبان انگلیسی، کنفرانس ملّی پدافند غیر عامل با رویکرد حفاظت از زیرساخت‌های حیاتی، اصول حسابداری، کارگاه مقررات صادرات و واردات، همایش رفتارشناسی حریق و لجستیک در فرماندهی حوادث، دورۀ جامع قرارداد نویسی داخلی، قرارداد نویسی خارجی (تنظیم قراردادهای بین‌المللی)، ایمنی در ارتفاع، کمک‌های اوّلیه و امدادی، آرگونومی در برق نحوۀ آبیاری در مناطق خشک و روش‌های مقابله با هدر رفت آب و باتری شارژهای صنعتی، هیدرولیک پروپورشنال، مقابله با اختلالات اضطرابی، شاد زیستن در محیط کـار، مدیریت و بهبود فرآیندها، ایمنی حریق، مدیریت تغییر مبتنی بر ریسک، حP سرور و مجازی سازی، آموزش عمومی ابزار دقیق، آموزش مبانی و اصول سیستم انتقال قدرت، ایمنی مواد منفجره و آتشکاری در معدن، آموزش نظام آراستگی محیط کار، ایمنی و بهداشت عمومی، و دهها دوره تخصصی حوزه معدن و واحد‌های فولادی بوده است.

منبع: چیلان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها