|
کدخبر: 254379

کتک زدن خبرنگار توسط نماینده پتروشیمی میانکاله + فیلم

علی رغم دستور رییس جمهور کشورمان مبنی بر توقف عملیات احداث پتروشیمی میانکاله بهشهر، همچنان کارگران مشغول به کار بوده و حتی خبرنگار سیما که برای تهیه گزارش به این منطقه رفته بود توسط نماینده پتروشیمی میانکاله بهشهر به باد کتک گرفته شد.

فیلم

دادیار دادسرای عالی کشور در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم با ارسال نامه ای به دادستان عمومی و انقلاب مازندران، دستور توقف اجرای طرح پتروشیمی میانکاله را صادر کرد.

این دستور با استناد به مقررات قضایی و مصوبه هیئت وزیران مبنی بر ممنوعیت استقرار صنایع شیمیایی، در صورت دارابودن فاضلاب صنعتی در فرایند تولید صادر شده است.

اما پس از پیگیری خبرنگار صداوسیما مشخص شد که علی رغم دستور رئیس جمهور و دادستان استان مازندران مبنی بر توقف این طرح، کارگران همچنان مشغول کار هستند.

 

منبع: برترین ها
  • شاهرخ ارسالی در

    به خرچنگ گفتند:چطور از دو طرف راه میری ؟ گفت:از پیشم میره(میتونم لابد)تو هم میتو نی برو،
    این وصف الحال پتروشیمی میا نکاله ست که میتونه و میزنه؛میتونه و تعطی ل نمی کنه؛میتونه وفیلتر نمیزاره وآب با ه ر چه در مسیرش هست رو آلوده میکنه؛دستور ر ییس جمهور (بالا ترین پست اجرایی در کشور! !)رو هم میزاره در کوزه براشون میفرسته پا ستور تا آبش رو بخورن،خب این که ناراحتی ن داره تو هم میتونی بِکُن ولی بدان که به پ شت گرمی احتیاج داری که بقدری گرم باشه تا توی قطب جنوب هم لخت راه بری چنین چیزی ا گر داشتی حتی مجاز هستی سر خبر نگار رو بب ری کتک که چیزی نیست ؛ای پول که برادر قدر تی چه ها میکنی تو روز روشن جفت میکنی ،شب که رسید با دوستان صفا میکنی ؛خوش بحالت که هر کار بخوای میکنی ؛ای جان..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها