|
کدخبر: 316687

استقلال / پرسپولیس / نقل و انتقالات

مهندس آسیایی به استقلال لینک شد

در سبد خرید جواد نکونام برای نقل و انتقالات زمستانی، نام یک هافبک آسیایی به چشم می خورد.

فوتبال مهندس آسیایی به استقلال لینک شد

استقلال در نیم فصل آینده قصد دارد تیم خود را تقویت کند. به نظر می‌رسد که بازگشت رافائل سیلوا، بازیکن برزیلی، به تیم به حدودی تحقق یافته است، زیرا سیگنال‌های مثبتی از ارتباط بین استقلال و این بازیکن ارسال شده است. این امر می‌تواند باعث رضایت و آرامش بیشتر استقلالی‌ها شود و از دیگر سو، این بازگشت می‌تواند بهره‌وری تیم را افزایش دهد.

همچنین به جز سیلوا، از منتظر محمد عراقی نیز به‌عنوان دیگر بازیکن خارجی نام برده می‌شود که احتمال بازگشت وی به استقلال وجود خواهد داشت هرچند اولویت نکونام برای تقویت تیمش در فاز هجومی خواهد بود؛ جایی که او یک وینگر و یک مهاجم نوک را مدنظر قرار داده است.

در این خصوص شنیده می‌شود اوستون اورونوف ازبکستانی با ۲۳ سال سن که در پست هافبک هجومی و وینگر برای باشگاه فوتبال نوبهار بازی می‌کند نیز مورد توجه کادر استقلال قرار گرفته است. این بازیکن تا پایان ماه جاری میلادی با تیم ازبک قرارداد داشته و درصورت توافق با استقلال، منعی برای پیوستن به این باشگاه نخواهد داشت. پیش از این سرور جباروف و عزیزبک‌آمانوف ازبکستانی سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را در سوابق دوران بازیگری خود به ثبت رسانده‌اند.

جلالی-استقلال

نیاز به تقویت داریم

پیشکسوت استقلال در پیوند با نقل و انتقالات و ضرورت تقویت ترکیب به گسترش نیوز گفت: در این فصل اکثر بازیکنان، از خط دفاعی تا خط حمله، در گلزنی شرکت داشتند که این موضوع برای استقلال نکته مهمی به شمار می‌رود. در بازی اخیر نیز آرمین سهرابیان به عنوان یک مدافع میانی، گل زیبایی به ثمر رساند.

اکبرپور در ادامه اذعان کرد: البته استقلال در نیم فصل نیاز به جذب بازیکن جدید دارد و من این مسئله را کتمان نمی‌‌کنم. استقلال باید در همه خطوط تقویت شود و این مسئله صرفاً به خط میانی اختصاص ندارد. متأسفانه بازیکنان مدنظر کادر فنی در نقل و انتقالات تابستانی جذب نشدند و مدیریت به کمک نکونام نیامد اما در پنجره پیش رو فرصت خوبی برای جبران خواهد بود. استقلال در دو جبهه باید با رقبا بجنگد و احتمال محرومیت و یا مصدومیت بازیکنان کلیدی را باید درنظر گرفت.

با امیدها نیز شانس اول هستیم

او در رابطه با توقع هواداران از پایان کار استقلال همراه با نکونام در انتهای فصل اظهار کرد: حقیقتاً هیچ‌کسی انتظار این نتایج خوب را از استقلال نداشت. این تیم در ابتدای فصل حواشی زیادی داشت و اختلاف‌نظر میان مدیریت و کادرفنی بالا گرفته بود. خوشبختانه این تعارضات به خوبی مدیریت شد و فیصله پیدا کرد. درهرصورت استقلال تیم بزرگی است و هر اتفاق غیرممکنی از این مجموعه پرافتخار برمی‌آید. ما در هر شرایطی مدعی اصلی قهرمانی هستیم و حتی با تیم امیدها نیز شانس اول به حساب می‌آییم.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها