|
کدخبر: 316685

باشگاه پرسپولیس / نقل و انتقالات / لیگ برتر

بمب افکن در یک قدمی پرسپولیس

با توجه نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی، شایعات پیرامون تیم های مدعی و ورودی ها و خروجی های این باشگاه ها داغ شده است.

فوتبال بمب افکن در یک قدمی پرسپولیس

شنیده ها از آن حکایت دارد که یحیی گل محمدی، سرمربی باشگاه پرسپولیس لیست نفرات مورد نظر خود را به تیم مدیریتی باشگاه اعلام کرده که در این میان نام یک مهاجم نام آشنا به چشم می خورد.

البته خروجی های پرسپولیس نه براساس اراده یحیی گل محمدی، که به دلیل قوانین جدید خدمت سربازی مشخده است.

روز گذشته سرمربی پرسپولیس در کنفرانس پس از دیدار با نساجی تایید کرد که میلاد سرلک و محمد عمری در نیم فصل برای انجام خدمت سربازی از پرسپولیس جدا می شوند.

روز گذشته سرمربی پرسپولیس در کنفرانس پس از دیدار با نساجی تایید کرد که میلاد سرلک و محمد عمری در نیم فصل برای انجام خدمت سربازی از پرسپولیس جدا می شوند.

براساس این خبر مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که با چراغ سبز لوکادیا، به او که از سوی فیفا محکوم به پرداخت خسارت به سرخپوشان شده، دعوت شده تا به باشگاه برگردد. خبری که گل محمدی نیز آن را تایید کرد و گفت به لوکادیا نیاز دارد.

بنابراین تاکنون سه ورودی و خروجی سرخپوشان مشخص شده اند:

خروجی: میلاد سرلک- محمد عمری

ورودی: لوکادیا

دربی-تهران-1

نقل و انتقالات باشگاه های فوتبال

نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال مرتبط با جابه‌جایی بازیکنان بین تیم‌ها است، اغلب این انتقالات به صورت قراردادی انجام می‌شود که در آن شرایط مالی و قراردادی بازیکن مشخص می‌شود. این انتقالات ممکن است به صورت دائمی یا به صورت قرضی (امانت) انجام شود.

در اکثر کشورها، انتقالات بازیکنان فوتبال تابع قوانین و مقرراتی است که توسط انجمن‌ها و اتحادیه‌های مربوطه تعیین می‌شود. همچنین، این انتقالات معمولاً تحت نظارت FIFA و سایر سازمان‌های مرتبط با ورزش فوتبال قرار دارد.

در زمان انتقالات، هزینه‌های انتقال، شرایط قراردادی بازیکن و سایر جزئیات مالی و قانونی مورد بررسی قرار می‌گیرد. این انتقالات می‌تواند تأثیر زیادی بر رونق تیم‌ها و مسابقات فوتبال داشته باشد و یکی از عوامل مهم تشکیل دهنده دینامیک بازی فوتبال است.

نهاد-فیفا1

قوانین فیفا در این خصوص

قوانین فیفا در خصوص نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال مشتمل بر قوانین مربوط به واسطه‌گری و انتقالات بازیکنان است. این قوانین هدفشان جلوگیری از نقض حقوق مالکیت باشگاه‌ها و بازیکنان و ایجاد شفافیت و عدالت در معاملات نقل و انتقالات است.

این قوانین ممکن است حاوی مقرراتی در خصوص پرداخت حقوق بازیکنان، حقوق ورودی آکادمی‌ها و همچنین محدودیت‌هایی برای انتقالات کودکان باشد. همچنین فیفا می‌تواند محدودیت‌ها و قوانین مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌ها برای حفظ تعادل و عدالت در رقابت‌های فوتبال جهانی تعیین کند.

این قوانین معمولاً توسط کمیته نقل و انتقالات فیفا تعیین و نظارت می‌شوند و تیم‌ها و بازیکنان موظف به رعایت آن‌ها هستند.

منبع: افکارنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها