|
کدخبر: 316107

سپاهان / پرسپولیس / نقل و انتقالات

عروسی به کوچه پرسپولیس آمد

برخلاف شایعات مطرح شده درباره گئورگی گولسیانی این بازیکن مطالباتش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده است.

فوتبال عروسی به کوچه پرسپولیس آمد

سه بعد از شکست پرسپولیس مقابل الدحیل و دو اشتباه بزرگی که گئورگی گولسیانی در این مسابقه انجام داد ، خبر نوتیس او به باشگاهش بیرون آمد و خودش هم این مسئله را تائید کرد.

باشگاه پرسپولیس قبل از دربی موفق شد از اسپانسرهای خود مبالغی را دریافت و ۱۰ درصد رقم قرارداد بازیکنان و کادر فنی به علاوه بخشی از مطالبات مربیان و بازیکنان خارجی‌اش را بپردازد.

در عین حال این شایعه مطرح شد که گولسیانی مبلغی که باشگاه برای او در نظر گرفته بوده را رد کرده چرا که گفته کل مطالباتش را می خواهد و با این شرایط نوتیس او همچنان می تواند برای پرسپولیس نگران کننده باشد.حتی بعد از غیبت او در ترکیب اصلی دیدار مقابل استقلال خوزستان برخی شایعات حکایت از این داشت که گولسیانی نه به خاطر مصدومیت بلکه به دلیل عدم دریافت مطالباتش در ترکیب اصلی قرار نگرفته اما باشگاه پرسپولیس این شایعات را تکذیب می‌کند.

در مورد مصدومیت گولسیانی که کادر پزشکی پرسپولیس تائید کرد این بازیکن در دربی آسیب دیده و فقط یک جلسه قبل از بازی با استقلال خوزستان تمرین کرد پس طبیعی بود که در دیدار مقابل استقلال خوزستان نیمکت نشین باشد.

در خصوص بحث مطالبات او نیز یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با رد شایعه عدم دریافت مطالبات از سوی این بازیکن گفت گولسیانی بیشتر از دوسوم مطالبات خود را دریافت کرده و اینطور نیست که پول نگرفته باشد.

ظاهرا بعد از اینکه باشگاه مبلغ پرداختی اولیه را به این بازیکن اعلام کرده مخالفتی از سوی او مطرح شده که ناشی از یک اختلاف حساب بوده است اما بعدا مشکل حل شده و گئورگی مطالباتش را دریافت کرده است.البته طبیعتا با توجه به گذشت زمان رقم طلب او مدام تغییر می‌کند و همین مسئله باعث شده او همچنان از باشگاه طلبکار باشد.

با این وجود طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر علاقه مندی سپاهان برای بر بازگرداندن این مدافع گرجی شنیده می‌شود و حتی گفته شده سپاهان دنبال این انتقال در زمستان است که هنوز این خبر به صورت رسمی تائید نشده و واکنشی از سوی گئورگی و باشگاهش به دنبال نداشته است.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها