|
کدخبر: 315881

نقل و انتقالات / پرسپولیس/ لیگ برتر

الماس پرسپولیس رفتنی شد

باشگاه پرسپولیس مدتی است که موفق به پرداخت حقوق بازیکنان و کادر فنی خارجی خود نشده و به دلیل نقض مکرر تعهدات مالی، این اعضا از طریق وکلای خود تصمیم گرفته‌اند تا اخطاریه‌ای رسمی به باشگاه ارائه دهند.

فوتبال الماس پرسپولیس رفتنی شد

در این میان زمان نوتیس گولسیانی و حنانوف به پایان رسید اما آنها به‌خاطر بازی‌های حساس پرسپولیس و هواداران این تیم تصمیم گرفتند تا دربی صبر کنند. درنهایت یک روز مانده به دربی بود که باشگاه پرسپولیس خارجی‌های را فراخوانده و به آنها پرداختی داشت.

پرداختی‌ که چندان آنها را راضی نکرده است. حتی شنیده می‌شود گولسیانی پرداختی باشگاه را قبول نکرده است. در این شرایط پرسپولیسی‌ها در تلاشند طی این چند روز باقی مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند تا مانع از جدایی احتمالی او شوند. شنیده می‌شود سپاهان یکی از مشتریان او در نیم‌فصل است. در این میان برخی باشگاه‌های رقیب فرصت را غنیمت شمردند و پیشنهادهای مالی خوبی به برخی بازیکنان خارجی پرسپولیس دادند.

پیشنهادهایی که ممکن است در نیم‌فصل حنانوف و گولسیانی را وسوسه کند. اگرچه آنها تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس هستند اما با توجه به اینکه دریافتی‌های مالی‌شان در زمان موعد نبوده و به باشگاه خود نیز نوتیس داده‌اند، درحال‌حاضر می‌توانند قراردادشان را یکطرفه فسخ و راهی تیم دیگری شوند. مگر اینکه باشگاه پرسپولیس قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی میزان پرداختی به این دسته از نفرات تیمش را براساس آنچه در قراردادشان آمده برساند.

نکته قابل‌توجه اینکه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس مدعی بود مدیریت این باشگاه از همان تابستان مخالف ماندن گولسیانی بود و در نیم‌فصل از جدایی او استقبال می‌کند، از این جهت که قراردادش خیلی‌سنگین است. موردی که به‌نظر می‌آید خود گولسیانی هم کم‌کم به آن پی برده باشد.

منبع: همشهری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها