|
کدخبر: 315548

باشگاه استقلال / نقل و انتقالات

رفیق فابریک رحمتی در راه استقلال

خبر بازگشت احتمالی هافبک سابق استقلال به جمع آبی پوشان، روز به روز قوت بیشتری می گیرد.

فوتبال رفیق فابریک رحمتی در راه استقلال

فرشید اسماعیلی یکی از بازیکنان تیم استقلال است که طی سال‌های اخیر فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه کرده است. علیرغم تأثیرات مثبت فنی که در تیم داشته، گاهی اوقات خطاهایی انجام داده که نارضایتی هواداران را به دنبال داشته است. به یادماندنی‌ترین لحظه ناخوشایند برای طرفداران استقلال موضوع دربی مشهوری است که در آن اسماعیلی پنالتی را به بیرون زد و این موضوع باعث شد که وینفرد شفر، مربی وقت تیم، مدت‌ها از این اتفاق به طور منفی یاد کند.

فرشید اسماعیلی اما اکنون یکی از ارکان کلیدی تیم نساجی محسوب می‌شود و تبدیل به یکی از بازیکنان مؤثر نساجی شده و به همین دلیل زمزمه بازگشت او به استقلال قوت گرفته است.

اما روند معکوس بازیکنان خط میانی استقلال در فصل جاری و عملکرد بحث‌برانگیز برخی از بازیکنان این تیم که نگرانی‌هایی به دنبال داشته بازگشت او به استقلال را محتمل کرده است. در روزهای اخیر نیز زمزمه بازگشت این بازیکن به استقلال به گوش رسیده و حتی جریان‌های رسانه‌ای نزدیک به استقلال به تأثیرگذاری این بازیکن در دوران حضورش در استقلال اشاره داشته تا به نوعی تلنگر بزنند به هافبک‌های کنونی.

بازگشت اسماعیلی به ترکیب استقلال اولاً منوط به درخواست رسمی سرمربی استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل است. در واقع سرمربی باید کتباً از مدیران استقلال بخواهد با مدیران باشگاه نساجی مذاکره کنند تا اگر رضایتنامه این بازیکن صادر شد به استقلال برگردد.

در عین حال مدیران استقلال هم باید بودجه مناسب در راستای جلب رضایت باشگاه نساجی را در اختیار داشته باشند چون این بازیکن تحت قرارداد با باشگاه قائمشهری است. از سویی مبلغی هم لازم است به عنوان دستمزد به این بازیکن داده شود. از همه اینها مهم‌تر اما به دست آوردن موافقت بازیکنانی است که احتمال جدایی‌شان در نیم‌فصل می‌رود و اگر باشگاه استقلال حقیقتاً به دنبال فعالیت در نقل و انتقالات نیم فصل باشد باید یکی، دو بازیکن را به لحاظ مالی راضی کند تا در نیم‌فصل تسویه حساب کنند و جا برای حضور بازیکنان جدید باز شود.

در حال حاضر استقلال هیچ جای خالی ندارد و لیست بزرگسالان بسته شده است. حتی برای بازگرداندن نام رضا میرزایی به استقلال نیز جواد نکونام هنوز تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است. به همین دلیل مسئولان باشگاه استقلال باید با دست پر وارد نقل و انتقالات نیم‌فصل شوند تا اگر به واقع قصد دارند تیم را به جهت فنی تقویت کنند و بازیکنانی همچون فرشید اسماعیلی را که با قاعده بازی در استقلال آشنا است به خدمت بگیرند باید بودجه کافی را جفت و جور کنند تا زمینه‌ساز حضور این قبیل بازیکنان شوند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها