|
کدخبر: 314191

لیگ قهرمانان آسیا / النصر / پرسپولیس

ماموریت سخت ستاره پرسپولیس

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس یک بار دیگر برابر ستاره پرتغالی النصر قرار خواهد گرفت و باید دید اینبار چه ماجرایی بین طرفین شکل خواهد گرفت.

فوتبال ماموریت سخت ستاره پرسپولیس

کریس رونالدو در بازی رفت مقابل پرسپولیس  و در استادیوم آزادی روز سختی را پشت سر گذاشت و با توجه به اینکه محمدحسین کنعانی زادگان مامور مهار وی شده بود، بارها بین آنها تنش شکل گرفت.

ستاره پرتغالی و کاپیتان النصری‌ها البته در نهایت نتوانست به خواسته خود در بازی با پرسپولیس دست یابد و در دقایق پایانی نیز از زمین خارج شد. این در حالی بود که در یکی از برخوردهای شدیدی که با محمدحسین کنعانی زادگان مدافع فیزیکی سرخپوشان داشت، به شدت بین آنها چالش شکل گرفت و این بحث به بیرون از چمن نیز کشیده شد.

بعد از برخوردی که بین کنعانی زادگان و رونالدو در بازی رفت شکل گرفته بود، آنها در کنار زمین با یکدیگر بگو و مگوی شدیدی داشتند که بعد از آن مدافع ملی‌پوش سرخ‌ها مدعی شد که توضیحات وی به ستاره پرتغالی‌ها در خصوص این خطا با واکنش تندی همراه شده و در شرایطی که به دنبال این بود تا به وی بگوید مرتکب خطای عمدی نشده، با جمله "دروغ نگو" مواجه شد.

کنعانی زادگان که در جام جهانی قطر فرصت چندانی برای خودنمایی مقابل حریفان قدرتمند ایران از سوی کارلوس کی روش به دست نیاورده بود، بعدها مدعی شد که با توجه به انگیزه و توانایی‌هایی که از خود سراغ داشته، قطعا قادر بوده عملکرد بهتری به جا بگذارد.

او اکنون با پرسپولیس مقابل یکی از خطوط تهاجمی خطرناک آسیایی قرار گرفته و باید دید اینبار مقابل رونالدو و دیگر هم‌تیمی‌هایش چه عملکردی خواهد داشت و آیا قادر خواهد بود اینبار هم مانع گلزنی ستاره پرتغالی النصر شود یا خیر.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها