|
کدخبر: 313238

مسی/اروگوئه/درگیری بازیکنان

دعوای مسی با بازیکن اروگوئه / آنها باید کمی ادب و احترام یاد بگیرند!

در نیمه اول بازی آرژانتین مقابل اروگوئه، لیونل مسی در مرکز یک درگیری با بازیکنان اروگوئه قرار گرفت که توجه رسانه‌ها و هواداران فوتبال را به خود جلب کرد.

فوتبال دعوای مسی با بازیکن اروگوئه / آنها باید کمی ادب و احترام یاد بگیرند!

آرژانتین بامداد امروز در نتیجه‌ای غیرقابل انتظار با گل‌های رونالد آرائوخو و داروین نونیز دو بر صفر مغلوب اروگوئه شد.

در دقیقه ۲۰ این بازی یک ضربه آزاد برای آرژانتین به‌دست آمد. قبل از زدن ضربه آزاد، درگیری‌ای بین رودریگو دی‌پل و ماتیاس اولیورا، مدافع اروگوئه به‌وجود آمد.

در ابتدا درگیری فقط به صورت لفظی بود و چندان شدید نبود، اما ناگهان لیونل مسی در صحنه حاضر شد و درگیری را فیزیکی کرد.

او ابتدا آرنج راستش را به سینه اولیورا کوبید و سپس دست چپش را برای مدت کوتاهی دور گردن بازیکن اروگوئه‌ای قرار داد.

بازیکنان دیگر به سرعت به این مهلکه وارد شدند و درگیری بزرگی رخ داد. کم‌کم با دخالت داور و بازیکنان و میانجی‌گری آن‌ها این اتفاق خاتمه یافت.

1955218
1955219
1955220
1955221
1955222

یکی از نکته‌های جالب این درگیری این بود که همیشه از رودریگو دی‌پل به عنوان بادیگارد مسی نام می‌بردند اما در بازی دیشب این مسی بود که به کمک هم‌تیمی‌اش رفت و از او در برابر بازیکنان اروگوئه دفاع کرد.

در نهایت پس از آرام شدن وضعیت، مسی پشت توپ قرار گرفت و ضربه‌اش را روانه دروازه کرد که توپ به شکل خطرناکی پس از برخورد به تیر عمودی، از بالای دروازه به بیرون رفت.

آن‌ها دقایقی بعد گل اول را خوردند و در نیمه دوم هم علاوه بر اینکه نتوانستند گل را جبران کنند گل دیگری دریافت کردند و بازی را دو بر صفر باختند. این اولین باخت آن‌ها پس از شکست برابر عربستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود.

مسی پس از بازی درباره درگیری‌اش در نیمه اول گفت: «ترجیح می‌دهم در مورد برخی از رفتارهای آن بازیکنان نظرم را نگویم. اما این جوانان باید احترام گذاشتن را از بزرگترهایشان بیاموزند. این بازی همیشه پرفشار و سخت اما با احترام فراوان همراه بوده است. آن‌ها باید کمی ادب و احترام یاد بگیرند.»

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها