|
کدخبر: 312660

یحیی گل محمدی / پرسپولیس / رضا درویش

سیب‌زمینی و تخم مرغ برای پرسپولیس ۴۰۰ میلیون آب خورد!

هزینه ۴۰۰ میلیونی ماهانه باشگاه پرسپولیس بابت تامین یک وعده غذایی روزانه که اعضای تیم صرف می‌کردند برای باشگاه مشکل‌ساز شده و چیزی حدود یک ماه این وعده غذایی که بعد از تمرین به بازیکنان، مربیان و سایر اعضای تیم داده می‌شد، قطع شد.

فوتبال سیب‌زمینی و تخم مرغ برای پرسپولیس ۴۰۰ میلیون آب خورد!

این اتفاق مشکلات زیادی برای پرسپولیس به وجود آورد و یحیی گل محمدی در مصاحبه‌اش صراحتا از این مساله به عنوان یک مشکل تیم خود نام برد. در ادامه رضا درویش هم تاکید کرد پرسپولیس پول تامین ناهار بازیکنان را ندارد یا اصلا مگر وعده ناهار شامل سیب زمینی و تخم مرغ غذای بدی است؟

بعدتر و با ادامه انتقادها، درویش خبر از حل مشکل تامین ناهار برای اعضای تیم داد و حالا مدتی است با همکاری باشگاه با یکی از رستوران‌ها غذا سر وقت می‌رسد و بازیکنان وعده غذایی‌شان را دریافت می‌کنند.

با این حساب امروز اعضای تیم پرسپولیس بعد از تمرین خود ناهار را در ورزشگاه شهید کاظمی صرف کرده و سپس برای برای سفر به اصفهان راهی فرودگاه خواهند شد.

گفتنی است دو هفته قبل و برای سفر به انزلی بازیکنان پرسپولیس بدون خوردن ناهار به فرودگاه رفتند و تقریبا همه در هواپیما احساس گرسنگی می‌کردند تا جایی که بعد از گرفتن وعده غذایی هواپیما که ساندویچ‌های کوچکی در خود داشت همه دنبال یک وعده دیگر بودند و از مهمانداران هواپیما تقاضا داشتند اگر غذا اضافه موجود هست برایشان بیاروند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها