|
کدخبر: 312038

نیمار جونیور / آسیب دیدگی / تیم ملی برزیل

جراحی چهار ساعته نابغه برزیلی / نتیجه چه شد؟

نیمار چهار ساعت تحت عمل جراحی قرار داشت و پزشکان اعلام کردند که این عمل موفقیت آمیز بوده است.

فوتبال جراحی چهار ساعته نابغه برزیلی / نتیجه چه شد؟

نیمار، ستاره ملی پوش برزیل و باشگاه الهلال عربستان یکی از خطرناک‌ترین پیچ‌های دوران حرفه‌ای خود را به سلامت پشت سر گذاشت و رودریگو لاسمار، پزشک تیم فوتبال برزیل، اعلام کرد که عمل جراحی ستاره تیم ملی الهلال و برزیل انجام شد و موفقیت آمیز بوده است. او قرار است امروز از بیمارستان مرخص شود و فیزیوتراپی را شروع کند.

پس از این عمل جراحی که مورد انتظار میلیون‌ها هوادار بود، رودریگو لاسمار با همراهی خوان داوید پنا، مدیر پزشکی الهلال، در ورودی بیمارستان سخنرانی کوتاهی کرد. او در مورد نحوه انجام مراحل عمل توضیح داد و گفت: "او در جریان بازی مقابل اروگوئه در ۱۷ اکتبر گذشته از ناحیه زانوی چپ خود دچار آسیب دیدگی پیچیده‌ای شد و امروز صبح برای اصلاح این مشکل تحت عمل جراحی قرار گرفت. نیمار تحت بازسازی رباط صلیبی قدامی و آسیب دیدگی مینیسک قرار گرفت و عمل جراحی موفقیت آمیز بود."

دکتر خوان دیوید، مدیر الهلال، برای نظارت بر روند عمل حضور یافت و گفت که همه آنها از نتیجه راضی هستند و اگر پیشرفت‌های جدیدی داشته باشند، اطلاعات به‌تدریج منتشر خواهد شد.

این عمل جراحی دو هفته پس از پارگی رباط صلیبی نیمار در جریان بازی مقابل اروگوئه انجام شد. نیمار، ستاره تیم ملی برزیل پس از باخت دو بر یک در مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، مقابل اروگوئه با عصا زمین را ترک کرد.

نیمار در طول دوران حرفه‌ای خود دچار مصدومیت‌های زیادی شده است. او با پاری‌سن‌ژرمن پس از آسیب‌دیدگی از ناحیه پای راست، ۳ دوره طولانی را دور از میادین گذراند. او در جام جهانی ۲۰۱۴ در بازی یک چهارم نهایی مقابل کلمبیا از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد و در شکست تحقیرآمیز ۷-۱ مقابل آلمان در نیمه نهایی حضور نداشت.

او همچنین در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دوباره مصدوم شد و رویای قهرمانی در جام جهانی را از دست داد.  او همچنین در اوایل همان سال دچار رگ به رگ شدن مچ پای راست شد.

این بازیکن همچنین در پایان فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ ۱۶ بازی پاری سن ژرمن را از دست داد. او در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیز دچار آسیب‌های مشابهی شد.

ستاره سابق بارسلونا قبل از مصدومیت در ۵ بازی برای الهلال یک گل به ثمر رسانده بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها