|
کدخبر: 311890

ستاره پورتو در لیست منچستر قرار گرفت؛

بمب پرسپولیسی لیگ برتر / شاه ماهی به قرمزها لینک شد

طارمی پس از درخشش های خود طی سال های اخیر در ترکیب پورتو به چند باشگاه سرشناس لینک شده اما هنوز جدایی او رنگ واقعیت نگرفته است. ستاره بوشهری باشگاه پورتو حالا در لیست شیاطین سرخ قرار دارد.

فوتبال بمب پرسپولیسی لیگ برتر / شاه ماهی به قرمزها لینک شد

ستاره باشگاه پورتوی پرتغال به طور رسمی در لیست خریدهای ژانویه شیاطین سرخ قرار گرفته است. طارمی، اوسیمن و تونی، سه مهاجم مدنظر اریک تن هاخ محسوب می شوند که قرمزها برای تقویت خط آتش خود درنظر گرفتند. البته در راه جذب این مهاجمان، مشتریان دیگری نظیر چلسی هم وجود دارند که این مسئله کار مدیران منچستر را سخت از پیش می کند

مهدی طارمی از تابستان امسال بیشتر از همیشه به اینتر در ایتالیا نزدیک شده اما مهاجم ایرانی پورتو مشتریان جدی دیگری هم دارد.

منچستریونایتد در بحبوحه نگرانی‌ها در مورد خرید ۷۵ میلیون یورویی خود، قصد دارد در ژانویه یک مهاجم دیگر را برای کمک به راسموس هویلوند به خدمت بگیرد.

با وجود به ثمر رساندن ۳ گل در اروپا، مهاجم دانمارکی از زمان انتقال به یونایتد در تابستان همچنان در لیگ برتر انگلیس گلی به ثمر نرسانده است.

با توجه به مصدومیت آنتونی مارسیال به عنوان تنها گزینه قابل توجه دیگر آن‌ها، شیاطین سرخ اکنون به دنبال جذب مهاجم دیگری در ژانویه هستند تا به این بازیکن جوان کمک کنند.

بر اساس گزارش دیلی میل، اسامی ایوان تونی از برنتفورد، مهدی طارمی از پورتو و ویکتور اوسیمن از ناپولی در لیست خرید مدیران این باشگاه گنجانده شده است.

طارمی-پورتو

طارمی در تابستان آینده قراردادش به پایان می‌رسد و گزینه مناسبی برای یونایتد خواهد بود. شیاطین سرخ در صورت علاقه‌ی جدی به ملی پوش ایرانی می‌توانند با باشگاه پرتغالی وارد مذاکره شوند، چراکه طارمی قصد تمدید قراردادش را ندارد و می‌تواند در زمستان امسال هم از این تیم جدا شود.

مدت‌هاست که تونی با جدایی از برنتفورد در ماه ژانویه و چندین باشگاه لیگ برتری که تصور می‌شود مشتاق این مهاجم هستند، در ارتباط بوده است.

همین مورد در مورد اوسیمن نیز وجود داشته که پس از یک فصل درخشان با کسب عنوان بهترین گلزن فصل سری A مورد توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها