|
کدخبر: 310133

نابفه برزیلی در راه بارسلونا

اسپورت نوشته است که بارسلونا قصد دارد تابستان بعد از لیگ عربستان بازیکن بگیرد و برخی مثل نیمار خودشان را از حالا برای آینده پیشنهاد داده اند.

فوتبال نابفه برزیلی در راه بارسلونا

عربستان سعودی با سرمایه گذاری هنگفت روی فوتبالیست‌های بزرگ، خود را در نقشه فوتبال جهان قرار داده است. سعودی ها موفق شده اند ستاره های برتر فوتبال را متقاعد کنند، اما در تابستان بعد احتمالا تحرکات زیادی در جهت عکس وجود خواهد داشت. گفته می شود که برخی از ستاره ها از لحظه لحظه زندگی در عربستان متنفرند و به دنبال راهی برای جدایی هستند. اینکه باشگاه های سعودی نیز برای جدایی آنها مانع تراشی نخواهند کرد و در عوض به دنبال جایگزین های بهتر خواهند رفت.

طبق گزارش دیاریو اسپورت، بارسا تمرکز کاملی روی بازار عربستان دارد و برخی از بازیکنان شاغل در این لیگ همچون نیمار قبلاً خودشان را برای آینده به بارسا پیشنهاد داده اند. بدیهی است که آنها دستمزدهای نجومی می گیرند، اما بسیاری حاضرند از پول زیاد بگذرند و برای بارسا بازی کنند. گزینه انتقال قرضی نیز در میان است و در این صورت بخشی از دستمزد را نیز باشگاه های سعودی متقبل خواهند شد.

فرصت های خوبی نیز ممکن است با هزینه های معقول به وجود بیاید و باشگاه کاتالان موظف است آنها را جدی بگیرد. بارسا روابط خوبی با چندین باشگاه سعودی دارد و امسال فرانک کسیه را به الاهلی واگذار کرد. مطمئناً این روابط خوب در تابستان بعد نیز ادامه خواهد داشت و تنها از طریق فروش بازیکن نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها