|
کدخبر: 307401

حمله فرهاد مجیدی به جزیره!

ستاره ایرانی اتحاد کلباء به دنبال دومین گل فصل مقابل الجزیره است.

فوتبال حمله فرهاد مجیدی به جزیره!

مهدی قایدی در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر امارات حضور ثابت و متوالی مقابل تیم های شارجه و البطائح داشت که توانست در نخستین مسابقه یک گل به ثمر رساند و روی دو گل دیگر موثر باشد، اما او حالا خود را آماده یک رقابت سخت دیگر برابر الجزیره کرده است تا بتواند دومین گل را بزند.

ستاره ایرانی اتحاد کلباء که زیر نظر فرهاد مجیدی دوباره به شرایط خوب گذشته برگشته، پس از انجام دو مسابقه در لیگ برتر امارات، در دو دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ کاپ این کشور نیز برابر خورفکان به میدان رفتند که توانستند در مجموع دو بازی به برتری ۶ بر ۲ دست پیدا کنند و به دور بعد برسند و حالا با این روحیه مناسب به استقبال جدال با الجزیره می روند.

شاگردان فرهاد مجیدی از ساعت ۱۶:۵۰ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه اختصاصی باشگاه اتحاد کلباء در چارچوب دیدارهای هفته سوم لیگ برتر امارات به مصاف تیم سه امتیازی الجزیره خواهد رفت که مهدی قایدی نیز با آمادگی کامل خود را به این بازی رسانده است.

مهدی قایدی که سال گذشته نمایش درخشانی در ترکیب استقلال داشت و فصل را هم به بهترین شکل با اتحاد کلباء شروع کرد، امید و انگیزه زیادی دارد پس از غیبت در اردوی تیم ملی ایران، در شروع مجدد لیگ برتر امارات بدرخشد و تیمش را در راه کسب نخستین پیروزی برابر الجزیره کمک کند.

شاگردان مجیدی در هفته اول لیگ برتر امارات با بدشانسی و ناداوری بازی مقابل شارجه را با نتیجه چهار بر صفر واگذار کردند و در دومین مسابقه نیز برابر البطائح متوقف شدند که امروز در تلاش برای کسب پیروزی در جدال حساس خانگی با الجزیره هستند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها