|
کدخبر: 304864

نقشه ویژه حسن یزدانی برای تیلور

از اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان خبر می‌رسد که حسن یزدانی با راهنمایی مربیان تیم قرار است با شیوه‌ای جدید و تغییر تاکتیک به مصاف دیوید تیلور برود.

فوتبال نقشه ویژه حسن یزدانی برای تیلور

مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد درحالی اواخر شهریورماه جاری آغاز می‌شود که چشم همه کشتی دوستان به نبرد پادشاه کشتی جهان (لقب حسن یزدانی) و جادوگر کشتی دنیا (لقب دیوید تیلور) است.

سال گذشته حسن یزدانی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در حساس ترین مبارزه رقابت‌های قهرمانی جهان در دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم مقابل دیوید تیلور دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از آمریکا به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه سنگین ۷ بر یک شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

یزدانی و تیلور پیش از آن ۴ مرتبه به مصاف یکدیگر رفته بودند که تیلور در جام جهانی کرمانشاه، مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست و فینال المپیک ۲۰۲۱ توکیو موفق به شکست یزدانی شده بود اما یزدانی نیز در آخرین دیدار رودررو در فینال مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ، موفق به شکست دیوید تیلور شده بود.

دیوید تیلور پس از شکست در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ تغییر تاکتیک داده و با زیرگیری از پای راست حسن یزدانی (برخلاف همیشه که از پای چپ زیر می‌گرفت) برنده این جدال سخت شد.

حالا از خانه کشتی خبر می‌رسد حسن یزدانی به شیوه روس‌ها تمرین کرده و قصد دارد با روشی جدید و نوین برابر دیوید تیلور روی تشک رفته و اجازه زیرگیری‌های برق آسا را به رقیب آمریکایی ندهد.

کشتی دوستان ایرانی بی صبرانه منتظر این جدال بزرگ و پیروزی حسن یزدانی ستاره کشتی کشورمان و جهان هستند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها