|
کدخبر: 304328

کام یحیی گل محمدی شیرین شد

امیر قلعه‌نویی تصمیم به دعوت از میلاد سرلک بازیکن تیم پرسپولیس گرفته است و او به اردوی شهریور ماه تیم ملی دعوت خواهد شد.

فوتبال کام یحیی گل محمدی شیرین شد

میلاد سرلک از ابتدای شهریور ماه سرباز می‌شود و در صورتی می‌تواند در ادامه بازی‌های لیگ برتر در ترکیب تیم پرسپولیس به میدان بیاید که از سوی امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی دعوت شود. در این صورت او می‌تواند دو سال دیگر برای پرسپولیس در لیگ برتر بازی کند.

از قرار معلوم پرسپولیس تصمیم گرفته تا زمان دعوت میلاد سرلک به اردوی تیم ملی از سوی امیر قلعه نویی به این بازیکن بازی ندهد تا بازی او برای تیم برای سایر تیم‌ها شبهه ایجاد نکند و شکایت تیم‌ها موجب تغییر نتیجه بازی پرسپولیس نشود.

بر اساس خبرهای رسیده از فدراسیون فوتبال میلاد سرلک همان طور که درگذشته به اردوی تیم ملی دعوت شده این بار هم در لیست امیر قلعه نویی هست و دعوت او به اردوی تیم ملی به خاطر شرایط خاصی که دارد، نیست. با این حال باید گفت یک استقلال گره بزرگی را از بازیکن پرسپولیس و این تیم بار می‌کند.

تیم ملی در اردوی شهریور ماه قرار است دو بازی دوستانه با تیم‌های بلغارستان و آنگولا انجام دهد و یکی از بازیکنان در لیست امیر قلعه نویی میلاد سرلک است.

منبع: خبر ورزشی
  • بهزادکوراوند ارسالی در

    ابروبادوفدراسیون وحکومت همه درکارن
    تا ناتوانی توانا شود وبر پیکرش جام کثی ف ببارن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها