|
کدخبر: 303685

مسی در آستانه ثبت رکوردی بی نظیر

لیونل مسی در صورت قهرمانی با اینتر میامی می تواند از لحاظ تعداد جام ها به رکورد دنی آلوز برسد و تاریخساز شود.

فوتبال مسی در آستانه ثبت رکوردی بی نظیر

لیونل مسی بامداد امروز توانست یک بار دیگر برای اینتر میامی گلزنی کند.

او صبح امروز دوباره تاریخ ساز شد و اینتر را به اولین فینال در عمر کوتاهش (تاسیس در ۲۰۱۸) رساند. روز شنبه اینتر میامی به مصاف نشویل اس سی در بازی نهایی لیگز کاپ خواهد رفت.

 لئو با گل شب گذشته مقابل فیلادلفیا (برتری ۱-۴) به روند خوب خود در فوتبال آمریکا ادامه داد. او در ۶ بازی با اینتر ۹ گل به ثمر رسانده است و علاوه بر این، او توانست اینتر میامی را به سهمیه لیگ قهرمانان کونکاکاف برساند. موفقیت پشت سر موفقیت برای مسی و یارانش.

مسی توقف‌ناپذیر است و می خواهد در آمریکا به یک رکورد بزرگ برسد. در صورت پیروزی در فینال، مسی به بازیکن با بیشترین عناوین تاریخ فوتبال تبدیل می شود و در کنار دنی آلوز قرار خواهد گرفت. کاپیتان آرژانتینی در حال حاضر ۴۳ جام دارد و تعداد جام های دنی آلوز ۴۴ تاست.

لئو-مسی

البته برخی منابع معتقدند آلوز نیز ۴۳ جام دارد زیرا آنها قهرمانی شمال شرق را که دنی در سال ۲۰۰۲ به دست آورد را رسمی نمی دانند. این مسابقات یکی از مهم ترین مسابقات قهرمانی منطقه ای کشور برزیل است و از اولین جام های آلوز بود. قطعا مسی به زودی با آلوز برابر و از او پیشی می گیرد تا شماره یک این رده بندی تاریخی شود.

اگر مسی شنبه با اینتر میامی قهرمان نشود، به زودی فرصت جدیدی برایش ایجاد می شد. اینتر باید هشت روز بعد در نیمه نهایی جام آزاد آمریکا بازی کند و به عنوان میهمان به مصاف سینسیناتی خواهد رفت. نیمه نهایی دیگر (یک مسابقه) رئال سالت لیک در مقابل هیوستون دینامو خواهد بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها