|
کدخبر: 303108

هزینه هر بازی در آزادی چقدر است؟

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تعرفه بازی در ورزشگاه آزادی برای سال جدید را اعلام کرد.

فوتبال هزینه هر بازی در آزادی چقدر است؟

مهیار عسگریان سرپرست شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی صبح امروز در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و درباره شرایط ورزشگاه آزادی صحبت کرد. او که از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و مدیران‌شان برای اینکه جهت استفاده از ورزشگاه آزادی نامه نزده‌اند، گلایه داشت، در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره هزینه استفاده از ورزشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

عسگریان در خصوص اجاره بهای استفاده از ورزشگاه و اینکه دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اجاره نامه‌ای دارند یا خیر اینطور واکنش نشان داد:« یک برگ اجاره هم ندارند. اجاره ورزشگاه آزادی کارشناسی باید شود. سالیان گذشته براساس نوع استفاده از کاسه استادیوم، بعلاوه تبلیغات محیطی بود که مدیران عامل در باره تبلیغات محیطی اعتراض داشتند (درویش و فتح‌الله‌زاده) که درآمدی از این بخش ندارند که آن زمان یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان برای هر بازی بود. پس از اعتراض جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار شد که مدیران دو باشگاه اعلام کردند تبلیغات محیطی ربطی به ما ندارد و هزینه استفاده از کاسه ورزشگاه و بدهی قبلی را به ما اعلام کنید.»

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به هزینه اجاره استادیوم آزادی در هر بازی اشاره می‌کند: «در این رابطه دوباره کارشناسی لازم انجام شد و برای استفاده از کاسه ورزشگاه ۵۲۰ میلیون برای هر بازی و برای سنوات گذشته نیز برای هر بازی ۳۷۰ میلیون تومان تعیین شد.»

 

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها