|
کدخبر: 302639

بمب استقلال در رادار قرمزها

حضور بازیکنان مدنظر پاکو خمس در خط میانی مانع ادامه مذاکره برای جذب سعید عزت‌اللهی در تراکتور شد.

فوتبال بمب استقلال در رادار قرمزها

رقابت‌های فصل حالی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از چهارشنبه هفته جاری آغاز می شود که همچنان جنگ نقل و انتقالاتی بین تیم‌های مدعی قهرمانی وجود دارد.

سعید عزت‌اللهی هافبک آماده تیم ملی ایران که همچنان با وایله بولد دانمارک قرارداد دارد مذاکراتی را با چند باشگاه ایرانی و اماراتی پشت سر گذاشته تا با جلب رضایت باشگاه فعلی خود بهترین تصمیم را برای فصل آینده بگیرد.

هواداران تراکتور که عملکرد مطلوب محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه در نقل و انتقالات را تمجید می کنند خواهان جذب سعید عزت‌اللهی نیز هستند. این در حالی است که خط میانی تراکتوری‌ها بازیکنانی نظیرصفاهادی، خیمنس، آلوس و گوستاوو را به همراه هاشمی نژاد، قنبری و اسلامی در اختیار دارد. ترافیک خط میانی تراکتوری‌ها به گونه‌ای است که پاکو خمس تمام این نفرات را می خواهد و حاضر نشد هیچ یک را زا لیست خارج کند.

از سوی دیگر لیست تراکتور پس از کنار گذاشتن حامد پاکدل جای خالی دیگری3 را میدا کرده است اما خمس تصمیم دارد مهاجم گلزن برای تمام کنندگی داشته باشد. این در حالی است که امیرحسین حسین زاده، عارف رستمی و امیر ابراهیم زاده توانایی بازی در خط حمله سرخپوشان تبریزی را دارند اما کادر فنی تراکتور به شدت دنبال گلزن است.

درخواست خمس برای جذب مهاجم باعث شده تا مذاکره با عزت‌اللهی لغو شود و زنوزی چاره‌ای جز جذب مهاجم در فاصله اندک باقیمانده تا شروع لیگ برتر نداشته باشد.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها