|
کدخبر: 302119

استقلال در لیست سیاه دریافت وام

مدیران استقلال با وصول درآمدهای اسپانسری، موفق به پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان شدند.

فوتبال استقلال در لیست سیاه دریافت وام

باشگاه استقلال به وعده خود برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان خود عمل کرد. مدیران تیم که قول داده بودند روز سه‌شنبه بخشی از قراردادهای فصل قبل آبی پوشان را به حساب آنها واریز کنند، این کار را صبح امروز انجام دادند.

مدیران استقلال امیدوار بودند که پس از امضای قرارداد با اسپانسر جدید، طلب بازیکنان را پرداخت کنند، اما به دلیل اینکه هنوز توافق با اسپانسر موردنظر نهایی شده، مدیران باشگاه از راه دیگری برای پرداخت بدهی‌های خود اقدام کردند.

در جلساتی که علی خطیر با همراهی دیگر مدیران باشگاه از جمله فرشید سمیعی با اسپانسرهای قبلی داشتند، باشگاه استقلال یک سری از توافق‌هایی که مدیران قبلی با اسپانسرها داشتند را کنار گذاشته و با لغو آن تعهدات، مذاکرات جدیدی را آغاز کردند.

در نهایت نیز مدیران استقلال موفق شدند مبلغی را از اسپانسرهای قبلی وصول کرده و امروز آن را به حساب بازیکنان واریز کنند تا جمع دریافتی آبی پوشان به حوالی ۷۵ درصد برسد.

لازم به ذکر است که برخلاف ادعای برخی از رسانه‌ها، باشگاه استقلال برای واریز امروز به حساب بازیکنان، هیچ وامی دریافت نکرده و اساسا این باشگاه به دلیل عدم پرداخت اقساط وام‌های دریافتی توسط مدیرعاملان قبلی، در فهرست سیاه بانک مرکزی قرار داشته و آبی‌ها به هیچ عنوان قادر به دریافت تسهیلات هیچ بانکی نیستند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها