|
کدخبر: 301280

پرسپولیس و حسرتی که ظاهرا ادامه دارد!

پرسپولیس یکی از نمایندگان ما در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود و باید در حد یک مدعی قهرمانی تدارک ببیند

فوتبال پرسپولیس و حسرتی که ظاهرا ادامه دارد!

پرسپولیسی‌ها در فصل آتی جدا از بحث پیکارهای داخلی، باید آماده حضور در عرصه لیگ قهرمانان آسیا هم بشوند و خودشان به خوبی می‌دانند داستان این مسابقات با لیگ برتر و جام حذفی کاملاً متفاوت است. چون تیم‌های برگزیده قاره کهن در آن حضور دارند و تک تک مسابقاتش دشوار محسوب می‌شود.

در چنین شرایطی شکل آماده سازی شاگردان یحیی گل محمدی در نوع خود قابل تامل است. پرسپولیس به خاطر مشکلاتی که داشت، نتوانست به اردوی تدارکاتی ترکیه برود اما این در حالیست که تمام تیم‌های عربستانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بهترین کمپ‌های اروپایی آماده می‌شوند و مسابقات تدارکاتی ویژه‌ای هم دارند!

پرسپولیس برای آماده سازی خود به مصاف حریفانی همچون شمس آذر و صنعت نفت رفته که فوق العاده محترم هستند و در عرصه پیکارهای داخلی می‌توانند سنگ محک خوبی برای سرخپوشان باشند اما در کمال احترام باید گفت بازی با این تیم‌ها بابت لیگ قهرمانان آسیا کمکی به یحیی گل محمدی و شاگردانش نمی‌کند و این دقیقاً یکی از همان رموزی است که باعث شده نمایندگان کشورمان طی سالیان اخیر همواره در حسرت قهرمانی لیگ قهرمانان باقی بمانند.

النصر عربستان که شاید در همین مرحله گروهی با کریستیانو رونالدو به مصاف پرسپولیس برود و مدافعان این تیم باید فکری برای مهارش بکنند، حالا با پاری سن ژرمن بازی دوستانه می‌گذارد و احتمال دارد الهلال هم قبل از آغاز لیگ قهرمانان دیداری تدارکاتی با اینترمیلان داشته باشد.

تیم‌هایی همچون کالیاری و سلتاویگو هم در روزهای گذشته با نمایندگان عربستانی بازی دوستانه داشتند و بدون شک این مسابقات سطح آمادگی سعودی‌ها را برای شرکت در لیگ قهرمانان افزایش می‌دهد. اگر قرار است در آسیا موفق شویم باید فراتر از شکل کنونی برای نمایندگان کشورمان و به ویژه پرسپولیس بیندیشیم و این تیم را با استانداردهایی بالاتر از آماده سازی جهت حضور در لیگ برتر خودمان آماده کنیم در غیر این صورت متاسفانه باید بپذیریم که حریف تیم‌های متمول عربستانی و رقبای دقیق شرقی نخواهیم شد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها