|
کدخبر: 297286

گزینه خارجی استقلال ارزان از آب درآمد!

استقلال در صورت جذب مربی خارجی مثل لوپس کمتر از گزینه‌های داخلی پول می‌دهد.

فوتبال گزینه خارجی استقلال ارزان از آب درآمد!

استقلال می‌تواند با هزینه ای نسبتا کم یکی مثل خوان رامون لوپس کارو را جذب کند اما جذب بعضی از مربیان ایرانی بیشتر آب می‌خورد!

یک مربی درجه یک ایرانی حداقل ۲۰ میلیارد می‌گیرد در حالی که می‌توان لوپز را با قراردادی ارزان‌تر جذب کرد. نکته اینجاست که طبق قانون جدید لوپس باید قرارداد ریالی ببندد درست مثل اسکوچیچ که با قرارداد ریالی روی نیمکت تیم ملی نشست و البته در نهایت قبل از جام جهانی جای خود را به کارلوس کیروش داد.

لوپس ۴ سالی می‌شود که تیم ندارد اما باید پذیرفت که مربیان بزرگ خارجی به ایران نمی‌آیند، آن هم با قرارداد ریالی که در فوتبال ایران قانون شده است. استقلالی‌ها البته منتظرند که لوپس امروز یا فردا وارد ایران شود تا با او مذاکره کنند. مذاکراتی که شاید منتج به عقد قرارداد او با استقلال شود و این مربی اسپانیایی را فصل جدید روی نیمکت آبی‌ها ببینیم.

البته به نظر می‌رسد چند عضو هیات مدیره استقلال با حضور مربی خارجی مخالفند اما بهرحال جذب مربی ایرانی گران‌تر از مربی خارجی در می‌آید.

منبع: خبر ورزشی
  • ناشناس ارسالی در

    دلیل کم بودن قرارداد این هست که دلال ها می خوان به هر قیمتی مربی خودشون بزارن بع د باگرفتن بازیکن های مورد نظر انها چند ب رابر پول به جیب میزنن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها