|
کدخبر: 297047

یک پرسپولیسی رفتنی شد

در شرایطی که از دقایقی دیگر قرار است جلسه مجمع پرسپولیس برگزار شود، شنیده ها حاکی از کمترین تغییرات در بدنه مدیریتی این باشگاه است.

فوتبال یک پرسپولیسی رفتنی شد

جدال وزارت ورزش و سازمان خصوصی بدون هیچ اتفاق خاصی در بدنه مدیریتی پرسپولیس به پایان خواهد رسید و طبق شنیده‌ها تنها یکی از اعضای این تیم جابجا خواهد شد و فرد جانشین نیز با قدرت چندانی در بخش اقتصادی برای حل مشکلات بزرگ این تیم برخوردار نیست.

در شرایطی که گفته می‌شود از بین حسین خبیری، محمد شهریاری یا محمد دلبری و مجید پوراحمدی دو عضو از هیئت مدیره پرسپولیس کنار خواهند رفت تا طبق وعده قربان زاده این باشگاه از قدرت مدیریتی و اقتصادی بالاتری برخوردار شود، در نهایت اما این مجید پوراحمدی بود که در این جدال نامش از هیئت مدیره سرخ‌ها کنار خواهد رفت.

در اقدامی جالب و عجیب اما به جای پوراحمدی، فرد جدیدی که به عضویت هیئت مدیره اضافه خواهد شد از قدرت اقتصادی و یا تاثیرگذاری چندانی برخوردار نیست تا مشخص نشود این بحث و حواشی یک ماه اخیر که ضمن ایجاد گمانه زنی‌های زیاد، حواشی و نگرانی بزرگی را نیز برای هواداران شکل داده بود به چه دلیل بوده است.

با این حال باید منتظر ماند و دید در جلسه مجمع پرسپولیس که قرار است ساعت ۱۴ امروز برگزار شود، تصمیم نهایی چه خواهد بود.

منبع: ورزش۳
  • ابی ارسالی در

    وزارت ورزش طوری برنامه میکند که هرتیمی خواست به تیم سوگلی حکومتی تزدیک شود با م وشک داوران و برنامه ریزی فدراسیون منهدم ش میکنند اگر این دو از تیم حکومتی بگیرند از رده ۱۰ بالاتر آمد مرا در میدان آزادی دار بزنید

  • ابی ارسالی در

    داور و فدراسیون زنده باشد بخواب شای د خواب آسیا دیدی ۶۰ سال گذشت هیچی توی آ سیا نشدید بعدازاین هم نخواهید شد اگ ر حشدالشعبی و حماس قهرمان آسیا شد پرسپو لیس هم میشه

    • ناشناس ارسالی در

      گم شو عوضی عتیقه بی فرهنگ
      .رسپولیس تیم اول اسیاس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها