|
کدخبر: 296276

انتقاد آقای گل از ساپینتو!

سرمربی تیم المپیک ایران، انتقاداتی را نسبت به تاکتیک استقلال در دربی مطرح کرد.

فوتبال انتقاد آقای گل از ساپینتو!

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال امید که سابقه بازی و آقای گلی در لیگ برتر ایران با پیراهن استقلال دارد، در خصوص شرایط این تیم در فصلی که گذشت، گفت: استقلال در بحث مدیریتی چالش‌های زیادی داشت و در بازی‌های بزرگ نتیجه نگرفت که قهرمانی از استقلال دور شد. طبق مطالعه‌ای که من در خصوص فوتبال دنیا داشتم، وقتی مربی خارجی از فرهنگ دیگری می‌آورید باید یک روانشناس کنار آن قرار دهید تا فرهنگ آن کشورا یاد بگیرد. اگر این اتفاق رخ می‌داد قطعا ساپینتو مشکلات الان را نداشت.

وی در ادامه گفت: هواداران استقلال از من ناراحت می‌شوند که درباره مربی حرف می‌زنم ولی وظیفه دارم در مجموعه‌ای که خاطرات خوبی دارم حقایق را بگویم. بعضی‌ها موافق هستند و بعضی‌ها مخالف. در بحث فنی مشکلات زیادی داشتیم. ساپینتو در بازی‌های بزرگ پلن B نداشت و با یک روش مقابل تیم‌هایی بازی می‌کرد که تاکتیک عوض می‌کردند.

سرمربی تیم امید در ادامه به بن‌بست تاکتیکی استقلال اشاره کرد و گفت: در بازی اخیر مقابل پرسپولیس که من قهرمانی آن‌ها را تبریک می‌گویم؛ استقلال مشکلات تاکتیکی زیادی داشت. شما محبی و قایدی را دارید که ۸۰ درصد بار هجومی تیم را به دوش می‌کشند. وقتی این دو بازیکن از کار می‌افتند و در ۱۲۰ دقیقه کاری نمی‌کنند یک جای کار اشکال دارد و باید بررسی می‌شد. استقلال به جای اینکه شرایط را برای کارایی این بازیکنان فراهم کند، دست به تعویض‌هایی زد که منطقی نبود و احساسی بود.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر