|
کدخبر: 294001

ستاره محبوب پرسپولیس رفتنی شد

به نظر می‌رسد که هافبک پرسپولیس و مهاجم استقلال در پایان فصل از فهرست بازیکنان ۲ تیم پرطرفدار پایتخت جدا خواهند شد.

فوتبال ستاره محبوب پرسپولیس رفتنی شد

بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران قرار است از اوایل مردادماه آغاز شود؛ هر چند که هنوز زمان دقیقی از سوی مسئولان سازمان لیگ اعلام نشده و همچنان موعد برگزاری نقل‌وانتقالات تابستانی مبهم است اما با این وجود، گمانه‌زنی‌ها درباره خروجی و ورودی‌های احتمالی تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران به ویژه استقلال و پرسپولیس آغاز شده و شایعات نقل‌وانتقالات پرشماری در فضای مجازی به گوش می‌رسد؛ آن‌هم در شرایطی که هنوز ریکاردو سا پینتو و یحیی گل‌محمدی فهرست خود را برای سال آینده نهایی نکرده‌اند.

ساپینتو و گل‌محمدی در فصل جاری رویکردی جالب‌توجه را در پیش گرفتند و تلاش‌شان بر این بود که تمامی بازیکنانی که در اختیار دارند را در ترکیب تیم‌شان بسنجند تا با شناخت بیشتری نسبت به آن‌ها، در پایان فصل درباره ادامه همکاری و یا قطع همکاری تصمیم بگیرند. به نظر می‌رسد که هنوز ۲ سرمربی درباره فهرست مازاد خود تصمیم‌گیری نکرده‌اند؛ به‌ویژه ریکاردو سا پینتو که شرایط قراردادی خودش هم برای فصل آینده نامشخص است اما با این‌حال احتمال جدایی ۲ بازیکن از جمع سرخابی‌های پایتخت بیش از پیش به نظر می‌رسد.

سیامک-نعمتی

نعمتی این‌بار می‌خواهد که برود!

سیامک نعمتی که جزو بازیکنان باتجربه و قدیمی پرسپولیس محسوب می‌شود و ششمین سال حضورش را در جمع سرخ‌پوشان پایتخت می‌گذراند، در نقل‌وانتقالات زمستانی در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفت اما بعد از پادرمیانی مدیران باشگاه و عدم توافق مالی نعمتی با پرسپولیسی‌ها، این بازیکن باتجربه در جمع شاگردان گل‌محمدی باقی ماند و انتظار می‌رفت که در نیم‌فصل دوم شرایط به سود نعمتی تغییر کند.

مدافع - هافبک ۲۹ ساله پرسپولیس که توانایی بازی در چند پست مختلف را دارد، در نیم‌فصل دوم فقط در ۳ مسابقه لیگ برتری و ۲ بازی جام حذفی به عنوان یار جانشین به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت اضافه شده که نتوانسته تاثیرگذاری ویژه‌ای روی عملکرد تیمش داشته باشد. در هفته‌های اخیر هم نامش حتی در فهرست پرسپولیس حضور نداشته تا با توجه به بی‌اعتنایی گل‌محمدی به عملکرد نعمتی، این بازیکن جایی در تفکرات سرمربی پرسپولیس نداشته و در مسیر خروج از جمع سرخ‌پوشان پایتخت قدم بردارد.

شهباززاده-استقلال

آینده مبهم سجاد

سجاد شهباززاده پیش از آنکه ریکاردو سا پینتو به استقلال بیاید، قراردادش را با مدیران وقت استقلال تنظیم کرد و به جمع آبی‌پوشان پایتخت پیوست. شهباززاده در هفته‌های ابتدایی فصل مورد آزمایش ریکاردو ساپینتو قرار گرفت اما عملکرد فنی ضعیف این مهاجم باتجربه باعث شد تا او خیلی زود در استقلال نیمکت‌نشین شود و حضورش در قامت بازیکن تعویضی گره‌گشای کار آبی‌ها نبود. بعد از عدم جدایی در نقل‌وانتقالات زمستانی، در نیم‌فصل دوم تنها در ۵ مسابقه فرصت بازی به شهباززاده رسیده که یکی از مهم‌ترین موقعیت‌های استقلال در نیم‌فصل دوم را هم او در دیدار با نساجی مازندران از دست داد.

ساپینتو به واسطه عملکرد فنی ضعیف شهباززاده، او را در هفته‌های اخیر سکونشین کرده و حتی اجازه حضورش روی نیمکت استقلال را هم نداده تا عدم تمایل خود به ادامه همکاری با این مهاجم باتجربه را نشان بدهد. شهباززاده هنوز یک فصل دیگر با آبی‌پوشان پایتخت قرارداد دارد و گفته می‌شود در صورت فسخ یک‌طرفه از سوی استقلالی‌ها، غرامت سنگینی را آبی‌ها باید به سجاد شهباززاده پرداخت کنند و همین مسئله باعث شده تا این مهاجم باتجربه در دوراهی بقا در استقلال به شرط سکونشینی و دریافت پول و یا جدایی و کسب فرصت بازی بیشتر قرار گیرد.

منبع: فوتبال۳۶۰
  • طاها ارسالی در

    مگر افشاریان.وسهیل مهدی مرده باشند که سپ اهان قهرمان شود

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها