|
کدخبر: 291108

ساپینتو ساز جدایی را کوک کرد

تیم فوتبال استقلال که همراه با سرمربی پرتغالی خود به یک قدمی صدر جدول رسیده است همچنان با مشکلات عدیده و فراوانی دست‌وپنجه نرم می‌کند.

فوتبال ساپینتو ساز جدایی را کوک کرد

این در شرایطی است که صحبت‌های هفته‌های اخیر فتح‌الله‌زاده در یک مناظره تلویزیونی و ادعای او مبنی‌بر دریافتی‌های سرمربی خارجی تیمش باعث شد تا این سرمربی در واکنش به این صحبت‌ها وادار تا برخی مدارک را به صورت غیررسمی رسانه‌ای کند تا به این ترتیب از خود دفاع کرده باشد.

مدیریت باشگاه در حالی به دریافتی ۸۵ هزار دلاری ساپینتو اشاره کرد که این سرمربی که طبق قرارداد باید هر دو ماه یک بار ۹۵ هزار دلار به‌عنوان دستمزد دریافت کند با سپری شدن حدود ۵ ماه، با ۳ دستمزد عقب‌افتاده مواجه شده و گویا پرداختی باشگاه به وی از بابت مطالبات قبلی این سرمربی بوده است.

همچنین ساپینتو ۴۵ هزار دلار نیز بابت پاداش پیروزی‌های تیمش (به‌جز دیدار با آلومینیوم) طلبکار است که از این مبلغ بعد از مناظره هفته گذشته، یک‌سوم این رقم یعنی حدود ۱۵ هزار دلار به این سرمربی پرداخت شده تا ادعای فتح‌الله‌زاده مبنی‌بر پرداخت پاداش بعد از این برنامه محقق شده باشد.

البته همان‌طور که سرمربی استقلالی‌ها قبل از دیدار با ذوب‌آهن اشاره کرد به باشگاه نوتیس داده و حالا با اهمال استقلال درخصوص پرداخت معوقات این سرمربی، حالا دست بالا با ساپینوست و این سرمربی با سپری شدن مهلت قانونی، هر لحظه می‌تواند قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه با استقلال فسخ کرده و کار را نیمه‌کاره رها کند تا در این صورت، مشکلات مربوط به سرمربی پرتغالی به پرونده سرمربی سابق ایتالیایی اضافه شود.

منبع: فرهیختگان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها