|
کدخبر: 289925

مهاجم آبی های پایتخت پَر کشید!

مدیران چلسی از حضور پی‌یر امریک اوبامیانگ، مهاجم این تیم، در ورزشگاه نوکمپ برای تماشای ال‌کلاسیکو اصلا راضی نیستند.

فوتبال مهاجم آبی های پایتخت پَر کشید!

تصاویر منتشر شده پس از پایان بازی بارسلونا برابر رئال مادرید نشان داد که اوبامیانگ در کنار هم‌تیمی‌های سابقش مشغول جشن و پایکوبی است.

فران تورس با انتشار تصویری در اینستاگرامش از حضور این مهاجم اهل گابن در رختکن بارسا خبر داد و این موضوع با انتقادهایی از سوی بسیاری روبه‌رو شد. حالا به نظر می‌رسد که مدیران چلسی هم چندان از رفتار این بازیکن راضی نیستند.

او تابستان گذشته از بارسلونا جدا شد و به چلسی پیوست اما نتوانست جایگاهش را در ترکیب این تیم پیدا کند و حتی از فهرست آن‌ها برای لیگ قهرمانان هم کنار گذاشته شد.

روزنامه اسپورت مدعی شده بود که اوبامیانگ در جریان حضورش در نوکمپ با خوان لاپورتا دیداری نداشته اما در گفت‌وگو با بازیکنان و کادر فنی بارسا از علاقه‌اش برای بازگشت به بارسا صحبت کرده و این موضوع باعث ناراحتی مدیران چلسی شده است.

آن‌ها در حال بررسی شرایط هستند تا قرارداد اوبا را یک سال پیش از پایان مهلتش فسخ کنند تا او بتواند با خیالی آسوده در تابستان سال آینده بار دیگر به نوکمپ برگردد.

این مهاجم ۳۳ ساله در طول دوران حضورش در چلسی تنها ۱۸ بازی برای این تیم انجام داده و کنار گذاشته شدنش از ترکیب گراهام پاتر باعث شده که به  صورت جدی به فکر جدایی از این باشگاه در پایان فصل باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر