|
کدخبر: 289290

واکنش عجیب هواداران به جذب لژیونر ایرانی

خبر انتقال لژیونر ایرانی با واکنش‌های متفاوت هواداران تیم فرانسوی مواجه شده است.

فوتبال واکنش عجیب هواداران به جذب لژیونر ایرانی

مجید حسینی پنجمین فصل حضور در سوپرلیگ ترکیه را سپری می‌کند. مدافع ۲۶ ساله تیم ملی ایران که در قطر هم یکی از بازیکنان ثابت بود، یک بازیکن کلیدی برای کایسری‌اسپور محسوب می‌شود. او بعد از درخشش با پیراهن کایسری‌اسپور، پیشنهادهایی دریافت کرده تا به لیگی معتبر منتقل شود. درست مانند چند ماه مانده به حضور در کایسری‌اسپور که سامپدوریا در سری آ خواهان حسینی بود اما در نهایت این انتقال نهایی نشد.

یک روزنامه‌نگار ترکیه‌ای و نزدیک به باشگاه کایسری‌اسپور درباره شرایط این تیم در بازار نقل و انتقالات اینگونه نوشته است: «در کایسری‌اسپور زمان امضای قراردادهای جدید است.  باشگاه زرد-قرمز تا خطر سقوط فاصله دارد، به همین دلیل فصل جدید باید برنامه‌ریزی شود.  بازیکنان زیادی در تیم هستند که قراردادشان در پایان فصل به آخر می‌رسد. هر کاری که به موقع انجام نشود و به آن رسیدگی نشود برای تیم خطراتی ایجاد می‌کند. برای مثال، اونور بولوت و مجید حسینی. در حال حاضر مجید حسینی در دستور کار است، چرا که باید او را به هر قیمتی نگه دارند. مثلاً فوتبالیستی که با او ۳۰۰ هزار یورو معامله می‌کنید، در پایان فصل ۵۰۰ هزار یورو می‌خواهد. نمی‌توان بر این خواسته غلبه کرد. فعلاً اعلام نشده اما در فصل جدید محرومیت نقل و انتقالاتی وجود دارد. سامت کوچ، سخنگوی مطبوعاتی، در کنفرانس مطبوعاتی که حدود ۳ ماه پیش برگزار کرد، گفت که این رقم ۶ تا ۷ میلیون یورو است.»

کایسری‌اسپور که علی‌رغم محرومیت نقل و انتقالاتی در این فصل با اولین حضور خود نامی دست و پا کرده است، برای تمدید قرارداد با مجید حسینی که با عملکرد خود مورد علاقه بسیاری از باشگاه‌ها قرار گرفته، مذاکره خواهد کرد. علی‌رغم باخت ۲-۱ مقابل فنرباغچه در هفته گذشته، نام مجید حسینی در لیست نقل و انتقالات بسیاری از باشگاه‌ها قرار گرفته است. پاناتینایکوس یونان و لانس از لیگ  فرانسه به این ستاره ایرانی علاقه‌مند هستند. این بازیکن ۲۶ ساله هنوز پاسخی به این پیشنهادها نداده است.

پس از پایان حضور مجید حسینی در ترابزون‌اسپور، قرارداد او با کایسری‌اسپور در تابستان به اتمام می‌رسد. مدیریت برای حفظ مدافعی که حق دارد رایگان به باشگاه مورد نظرش برود اقدام می‌کند. برای این امر مدیربرنامه حسینی به ترکیه فراخوانده شده و پیش‌بینی می‌شود در مدت زمان کوتاهی توافق نهایی رسمی شود.

با این حال و طبق گزارش مطبوعات ترکیه، مجید حسینی یکی از بازیکنان مورد نظر لانس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود. تیم چهارم جدول رده‌بندی لوشامپیونا که می‌کوشد تا سهمیه حضور در رقابت‌های اروپایی را کسب کند. سایت لنسیوس که متعلق به تیم لانس است، از طریق نظرسنجی روزانه از هواداران پرسیده که نظر آنها در مورد مجید حسینی چیست؟ اکثر هواداران، پاسخی برای این سؤال ندارند، چون این بازیکن در فرانسه کمتر شناخته شده است.

مجید-حسینی

یکی از هواداران لانس درباره حسینی نوشت: «من احساس خاصی ندارم. چون حسینی را نمی‌شناسم. به همین دلیل سخت است در نظرسنجی شرکت کنم.» یکی دیگر از طرفداران باشگاه فرانسوی نیز این نظر را داشت: «فکر می‌کنم باشگاه باید به سمت اهداف دیگر حرکت کند. بازیکنان دیگری هستند که بتوانند به لانس بیایند.» اما نظر متفاوت و مثبت یک هوادار دیگر: «مجید حسینی یک خرید خوب خواهد بود. چون تجربه بازی در جام جهانی و همچنین سوپرلیگ ترکیه را دارد.»

حسینی در ترکیه آرامش دارد و با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی کایسری می‌تواند مبلغ مورد نظر خود را از این باشگاه دریافت کند. از طرفی دیگر رد پیشنهاد لانس هم کمی سخت خواهد بود. بنابراین او به تفکر بیشتری نیاز دارد تا تصمیم نهایی خود را بگیرد.

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها