|
کدخبر: 287056

سورپرایز مهم یحیی مقابل سپاهان

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس که در پنجره زمستانی با قراردادی یک و نیم ساله به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه شد باوجود صدور مجوز بازی، برای نبرد مقابل نفت آبادان در لیست قرمزها قرار نگرفت تا با انجام تمرینات اختصاصی آماده بازی مقابل هوادار شود.

فوتبال سورپرایز مهم یحیی مقابل سپاهان

این مهاجم برزیلی که با انگیزه و دوندگی بالایی در تمرینات پرسپولیس حضور دارد، آمادگی قابل قبولی را ارائه کرده و شمایل یک مهاجم دونده و تکنیکی را به معرض نمایش گذاشته است. کادر فنی قرمزها نیز از شرایط او رضایت نسبی دارد و امیدوار است بتواند خیلی زود در تیم جدیدش اثرگذار باشد و مانند لوکادیا برای این تیم گل بزند.

آنچه از بازی‌های پریرا و همچنین تمرینات پرسپولیس به گوش می‌رسد او به نظر مهاجمی است بسیار پرتلاش که پرسینگ مورد علاقه یحیی گل‌محمدی را انجام می‌دهد و می‌تواند مدافعان حریف را تحت فشار قرار دهد.

لئاندرو پریرا علاوه بر تکنیک و دوندگی، از فیزیک مناسبی هم برخوردار است و با قد و قامت ۱۹۰ سانتی‌متری، استایل یک مهاجم نوک مناسب را دارد، هرچند که همه این موارد موضوعی بوده که در تمرینات چند روز گذشته از خود به نمایش گذاشته است و همه چیز در آینده و بازی‌های رسمی نشان داده خواهد شد.

هر چند که بعید است یحیی دست به تغییر در ترکیب تیم برنده مقابل نفت آبادان بزند و زوج خط حمله قرمزها ( دیاباته- آل‌کثیر)  را برای بازی مقابل هوادار تغییر دهد اما  کادرفنی سرخپوشان قصد دارد از این مهاجم برزیلی برای دقایقی مقابل هوادار استفاده کند تا شرایط او را در بازی‌های رسمی مورد ارزیابی قرار دهد و آماده نبرد مقابل سپاهان در جام حذفی شود.

منبع: پارس فوتبال

ارسال نظر