|
کدخبر: 287044

تیر خلاص به بمب جنجالی استقلال!

پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تراکتور می‌گوید تیمش برای برتری مقابل آلومینیوم اراک وارد زمین مسابقه می‌شود.

فوتبال تیر خلاص به بمب جنجالی استقلال!

تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک از هفته بیستم لیگ برتر ایران فردا (یک‌شنبه) در تبریز به مصاف هم می‌روند. پاکو خمس، سرمربی اسپانیایی تراکتور در نشست خبری قبل از این دیدار اظهار کرد: هفته تمرینی خوبی داشتیم و فردا برای برد به میدان می‌رویم. این اتفاق در هیچ لیگی آسان نیست. بازی سختی در پیش داریم و به فکر ارائه بازی خوب و پیروزی هستیم.

خمس با بیان اینکه محمدرضا عباسی تنها بازیکن تیمش است که به علت سرماخوردگی در این دیدار حضور ندارد، از آمادگی سایر بازیکنان تراکتور برای دیدار با آلومینیوم خبر داد.

این سرمربی اسپانیایی به کیفیت آلومینیوم اراک گفت: تیم حریف ۲-۳-۵ بازی می‌کند و در میانه زمین قوی است. بنابراین باید تحرک زیادی داشته باشیم تا با ایجاد فضا، جابه‌جابی، صبر و حوصله کار را پیش ببریم. اگر آرامش نداشته باشیم نمی‌توانیم عملکرد دلخواه‌مان را داشته باشیم.

چمن یادگار امام باید دوباره کاشته شود

وی با انتقاد از وضعیت زمین چمن ورزشگاه یادگار امام گفت: زمین در دیدار گذشته شرایط خوبی نداشت. دیروز در این زمین تمرین کردیم و ظاهرا مشکل آب دادن چمن حل شده و قرار است زمین را کوتاه ‌کنند تا بازی خودمان را ارائه دهیم، اما در هر حال به نظرم زمین یادگار باید دوباره کاشته شود.

خمس درباره حضور هواداران در دیدارهای این تیم گفت: هوادارانمان بزرگ ترین انگیزه مان هستند.

انتخاب سرمربی تیم ملی ربطی به ملیت یک مربی ندارد

او در پاسخ به سوالی که آیا سرمربی تیم ملی ایران باید ایرانی باشد یا خارجی؟ گفت: سرمربی تیم ملی ربطی به ملیت ربطی ندارد. وقتی بازیکنی را به خدمت می‌گیرم، به ملیتش کاری ندارم و عملکرد این بازیکن مهم است.

مربیان ایرانی کیفیت حضور در تیم ملی را دارند

خمس با اشاره به کیفیت مربیان ایرانی گفت: در مدتی که در ایران حضور داشتم، مطمئن شدم که مربی ایرانی هم پتانسیل حضور روی نیمکت تیم ملی ایران را دارد.

الهامی پاداش ۱۰۰۰ دلاری را فراموش نکند!

او در واکنش به صحبت‌های ساکت الهامی مبنی بر اینکه «تراکتور در بازی بیشتر از پنج پاس متوالی نداده و هر کس این مساله را ثابت کند، هزار دلار جایزه می‌گیرد» گفت: بیشتر از یک صحنه نشان می‌دهم که بیشتر از ۴ پاس بین بازیکنانمان رد و بدل شده و می‌توانم ۱۰۰۰ دلار (وعده الهامی) را ببرم! هوادار بازی ترکیبی را دوست دارد و باید یک مقدار نگران وضعیت زمینش (ورزشگاه پاس قوامین) باشند. ما و هوادار بیشتر از ۴ پاس متوالی به همدیگر دادیم و باد تاثیر منفی را روی عملکردمان داشت، ضمناً الهامی ۱۰۰۰ دلار را فراموش نکند!

تا وقتی من هستم، کاوه رضایی به تراکتور بر نمی‌گردد

او درباره وضعیت کاوه رضایی و رومرو، بازیکن جدید تراکتور گفت: کاوه گذشته تراکتور است و تا وقتی من سرمربی تراکتورم رضایی به این تیم برنمی‌گردد. از لیست بازیکنانی که مدنظر من بود چند بازیکن جذب نشد. با توجه به شرایط سخت‌مان، رومرو را گزینه‌مان قرار دادند و این بازیکن باید از نظر بدنی آماده شود و به تمرینات بپیوندد و در ادامه به کمک‌مان بیاید.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها