|
کدخبر: 285637

بمب پرسپولیس در آستانه انفجار

پرسپولیس در آستانه جذب یک مهاجم برزیلی قرار دارد که در تیم گامبا اوزاکا ژاپن عضویت داشت.

فوتبال بمب پرسپولیس در آستانه انفجار

رفتن لوکادیا شوک بزرگی به پرسپولیس وارد کرد و بهترین گلزن این تیم در حساس‌ترین مقطع از فصل و قبل از مهم‌ترین بازی پرسپولیس، این تیم را ترک کرد.

بعد از جدایی ستاره هلندی، یحیی گل محمدی چند مهاجم خارجی که عمدتا برزیلی بودند را به مدیران باشگاه معرفی کرد و خودش هم به صورت جدی پیگیر جذب مهاجم خارجی شد. در نهایت پرسپولیسی‌ها با لئاندرو پریرا مهاجم ۳۱ ساله برزیلی باشگاه گامبا اوزاکا به توافق اولیه رسیدند و قرار است بعد از انجام مذاکرات نهایی این بازیکن برای عقد قرارداد و شرکت در تمرینات پرسپولیس راهی ایران شود.

پرسپولیس که ابتدا به سراغ ولینگتون رفته بود، متوجه شد این بازیکن با توجه به آیین نامه نقل و انتقالات، اجازه بازی در لیگ برتر را ندارد و نمی‌تواند به ایران بیاید. با این حال بعد از توافق اولیه با پریرا، باشگاه پرسپولیس استعلام لازم را از سازمان لیگ گرفت و متوجه شد این بازیکن به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی برای پیوستن به پرسپولیس ندارد. همانطور که چندی قبل اعلام کردیم، پرسپولیس در ابتدا برای جذب یک مهاجم برزیلی دیگر اقدام کرده بود که این بازیکن در همان ابتدا به مدیران پرسپولیس اعلام کرد به ایران نخواهد آمد و حضور او در صدرنشین لیگ برتر منتفی شد.

برای مذاکره با پریرا اما نقش یک نفر  پررنگ‌تر از بقیه است. اوسمار ویرا مربی برزیلی که در این فصل به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد، نقش زیادی در مذاکره و راضی کردن لئاندرو پریرا داشته و خودش مستقیما با هم وطنش صحبت کرده است. احتمال پرسپولیسی شدن پریرا زیاد است و اگر اتفاقی رخ ندهد، باید این بازیکن را جانشین لوکادیا دانست.

ارسال نظر