|
کدخبر: 283380

گربه سیاه استقلال محروم شد

محمد عباس‌زاده به دلیل دریافت کارت زرد در بازی با نساجی، دیدار مقابل استقلال را از دست داد.

فوتبال گربه سیاه استقلال محروم شد

تراکتور در روزی که بازی را بسیار خوب آغاز کرده بود، با ۲ گل برابر نساجی تن به شکست داد. در مسابقه ای که تبریزی ها علاوه بر اینکه سه امتیاز مهمی را از دست دادند، بهترین بازیکن این فصل خود را نیز برای مسابقه حساس هفته بعد از دست دادند.

در دقیقه ۷۱ این دیدار بود که یک توپ برای محمد عباس زاده ارسال شد ولی این بازیکن نتوانست به آن برسد و علی شجاعی مدافع نساجی که زودتر به توپ رسیده بود، آن را مشایعت کرد تا به بیرون برود.

در لحظه ای که عباس زاده از پشت سر شجاعی رد شد، ضربه ای را به پشت این بازیکن وارد کرد که باعث سرنگونی مدافع نساجی در محوطه جریمه شد.

پس از این برخورد، عباس راکی داور بازی خود را به صحنه رساند و یک کارت زرد به محمد عباس زاده نشان داد. تصمیمی که با اعتراض شدید مهاجم تبریزی ها نیز همراه شد.

بدین ترتیب، عباس زاده که با ۶ گل زده و در کنار لوکادیا بهترین گلزن لیگ است، چهار کارته شد و بازی حساس هفته بعد برابر استقلال را از دست داد.

بهترین گلزن تبریزی ها پیش از این در سه دیدار برابر پیکان، ملوان و آلومینیوم اخطار دریافت کرده بود و با کارت زردی که امروز گرفت، غایب بزرگ بازی با آبی های پایتخت خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر