|
کدخبر: 282900

ستاره پرسپولیسی در رادار فتح الله زاده

علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال که ید طولائی در بمب ترکاندن در فصل نقل و انتقالات دارد به دنبال خرید یک پرسپولیسی است!

فوتبال ستاره پرسپولیسی در رادار فتح الله زاده

به تازگی علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال درخصوص اینکه پیش‌تر گفته بود لیونل مسی را به جمع آبی‌پوشان می‌آورد و اینکه حالا برای جذب کریستیانو رونالدو اقدام می‌کند یا خیر، گفت: «ساپینتو گفت اگر رونالدو بخواهد در تیم بزرگی چون استقلال بازی کند، باید تست بدهد. وقتی حرف از مسی زدم، سوژه شد. ما بدهکار هستیم و مرد باید بدهکار باشد، اما بدهکار موجه و درست هستیم! بدهکار می‌شوم، اما اجازه نمی‌دهم تیمم آسیب ببیند و بهترین بازیکنان را می‌گیریم. ما پیچ تندی داشتیم و باید ۷۰ میلیارد فراهم می‌کردیم.»

حالا شنیدیم استقلالی‌ها و فتح‌الله زاده به صورت چراغ خاموش دنبال خرید علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس و آقای گل لیگ برتر هستند. جالب آن که اخیرا فرشاد پیوس آقای گل پیشین فوتبال ایران و پرسپولیس به یحیی گل محمدی پیشنهاد داده بود علی علیپور را به این تیم بازگرداند!

البته علی علیپور فعلا درگیر تیمش ژیل ویسنته و لیگ پرتغال است و باید دید بالاخره چه تصمیمی می‌گیرد؛ به ایران برمی‌گردد یا اینکه به ماجراجویی خودش در اروپا ادامه خواهد داد؟

منبع: خبر ورزشی
  • مهدی ارسالی در

    بله خوب ؛ بابا سجادی برای کیسه پولشو فرا هم میکنه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها