|
کدخبر: 276920

سلطان در یک قدمی استقلال

علی فتح‌الله‌زاده که همیشه مدعی است احترام خاصی برای پیشکسوتان استقلال قائل است قصد دارد جباری را به استقلال باز گرداند.

فوتبال سلطان در یک قدمی استقلال

علی جباری همان سلطان استقلالی‌ها که مدعی است او نخستین سلطان فوتبال ایران بوده است؛ به احتمال زیاد دوباره در کنار استقلالی‌ها قرار خواهد گرفت. البته در مورد جباری باید این نکته را متذکر شد علاوه بر توانایی‌هایی که هنگام فوتبال بازی کردن داشته اخلاق‌های خاص خودش را دارد و از این بابت هم فوتبالی‌ها او را فوتبالیست خاصی می‌دانستند.

علی جباری به‌عنوان پیشکسوت استقلال اما در فصلی که گذشت و زمان مصطفی آجورلو کاملاً از جمع استقلالی‌ها دور ماند ولی علی فتح‌الله‌ زاده که همیشه مدعی است احترام خاصی برای پیشکسوتان استقلال قائل است قصد دارد جباری را به استقلال باز گرداند. احتمال دارد که فتح‌الله‌زاده کمیته پیشکسوتان را راه‌اندازی کند و پیشکسوتانی مثل جباری که از تیم استقلال دور مانده‌اند به عرصه فوتبال باز گردند. جباری مدت طولانی است حتی با اصحاب رسانه نیز صحبت نمی‌کند و در سکوت خبری به کار خود ادامه می‌دهد.

منبع: خبر ورزشی
  • علیرضا ارسالی در

    خوش آمدید سلطان

  • فرزاد ایران آسای ارسالی در

    سلطان فقط دایی

  • حمید ارسالی در

    جباری که سلطان نیست سلام فقط علی پروین ش عبه دیگری ندارد جباری در قیاس با پروین ی ک رتبه پایین تر است تازه بعد از حسن روشن

  • سعید ارسالی در

    ما استقلالی به سلطان شما میگیم علی دنبه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها