|
کدخبر: 276391

خبرخوش برای یحیی درباره شاه ماهی

یکی از خبرهای خوش برای هواداران پرسپولیس بازی کردن شیخ دیاباته پس از ۸ هفته مصدومیت و دوری از مسابقات این تیم بود.

فوتبال خبرخوش برای یحیی درباره شاه ماهی

پرسپولیس یگ روز پس از برتری مقابا مس رفسنجان، در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان رفت که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. این دیدار در دو نیمه ۳۵ دقیقه‌ای برگزار شد و در ترکیب پرسپولیس بازیکنانی حضور داشتند که در بازی دیروز مقابل مس رفسنجان بازی نکرده بودند یا به عنوان یار تعویضی وارد میدان شده بودند.

یکی از بازیکنانی که در هر دو نیمه برای پرسپولیس بازی کرد، شیخ دیاباته بود. همان طور که می‌دانید پس از جذب لوکادیا با درخواست یحیی گل محمدی، سرخ پوشان تهرانی به دنبال جذب دومین مهاجم خارجی خود بودند و مذاکره با شیخ دیاباته را آغاز کردند. مهاجم اهل مالی پرسپولیس خیلی زود و در تمرین تیم جدیدش از ناحیه چهارسر ران آسیب دید و از زمین خارج شد.

دیاباته-پیکان

این مهاجم اما تا پایان هفته هشتم نتوانست پرسپولیس را همراهی کند اما در آستانه بازی با مس رفسنجان، بعد از طی شدن روند درمان شیخ دیاباته این بازیکن شرایط حضور در لیست پرسپولیس را به دست آورد و در لیست قرار گرفت. شیخ دیاباته در دقیقه ۶۵ دیدار با مس رفسنجان جانشین یورگن لوکادیا بهترین گلزن فصل جاری پرسپولیس شد تا بالاخره برای این تیم بازی کرده باشد.

حالا حضور دو نیمه‌ای این مهاجم با تجربه در دیدار دوستانه با پیکان این امیدواری را برای یحیی گل محمدی و طرفداران پرسپولیس به وجود آورده که او می‌تواند در انزلی و برابر ملوان، دقایق بیشتری برای این تیم بازی کرده و حتی شانس خود را برای گلزنی امتحان کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر