|
کدخبر: 271996

کاوه آبی پوش می‌شود؟

با وجود اینکه مهاجم استقلال به مدیران این باشگاه اطمینان خاطر داده بود، اما غیبت او در تمرین روز گذشته پیغام دیگری داشت.

فوتبال کاوه آبی پوش می‌شود؟

در شرایطی که هواداران تیم استقلال منتظر حضور دوباره کاوه رضایی در ترکیب تیم‌شان بودند اما ظاهرا قرار نیست این اتفاق بیفتد. رضایی که دنبال کارهای اقامت در کشور بلژیک است از روز اول موضوع را به مدیران استقلال اعلام کرد ولی طولانی شدن این پروسه صدای مدیران این باشگاه را در آورد.

رضایی در روزهای گذشته به مدیران استقلال اطمینان خاطر داده بود که مشکلی ندارد و به زودی ضمن مشخص کردن تکلیفش برای گرفتن اقامت در نهایت به عنوان بازیکن آزاد به استقلال خواهد آمد اما غیبت روز گذشته او در تمرین استقلال پیغام دیگری را می‌داد.

اگر چه ممکن است رضایی امروز یا فردا به تمرینات بازگردد اما خبرهایی به گوش رسیده که شاید رضایی قید بازگشت به استقلال را بزند و به بلژیک بازگردد. از طرفی، او انتظار داشت مدیران استقلال نیز به او برای انجام کارهایش کمک کنند ولی این اتفاق نیفتاد. از روز گذشته نیز عنوان شد که رضایی مورد توجه پرسپولیس هم قرار گرفته است و اگر این اتفاق بیفتد شوک بزرگی به استقلال وارد می‌شود.

او همچنین پست مربوط به استقلال را از صفحه شخصی‌اش پاک کرد تا شایعات در مورد رفتن او از استقلال بیشتر قوت بگیرد.

منبع: افکارنیوز

ارسال نظر