|
کدخبر: 262942 سهیل مافی

ستاره محبوب برانکو در راه استقلال

محمد نادری پس از فسخ قرارداد خود با باشگاه آلتای اسپور ترکیه، تبدیل به اصلی ترین گزینه استقلال جهت تقویت پست وینگ بک چپ شده است.

فوتبال ستاره محبوب برانکو در راه استقلال

به گزارش گسترش نیوز؛ محمد نادری پس از یک فصل حضور موفق در استقلال، در ابتدای فصل جاری از جمع آبی پوشان جدا شد. نادری از جمله بازیکنان موردعلاقه فرهاد مجیدی بود که شرایط برای ادامه حضور در ایران برای او میسر نشد و تهران را به مقصد ترکیه کرد. این بازیکن قزوینی در ۳۲ بازی برای استقلال موفق به زدن ۳ گل نیز شد.

آلتای اسپور ترکیه در فصل ۲۲-۲۰۲۱ نادری را از استقلال به خدمت گرفت. اما دوران حضور نادری جوان در تیم جدیدش آنچنان که تصور می‌شد، پیش نرفت و آلتای اسپور نهایتا از سوپرلیگ ترکیه سقوط کرد. باشگاه ترکیه‌ای در فصل جاری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم کرد. این موضوع سبب شد که چندین بازیکن خارجی آلتای به علت عدم دریافت مطالبات خود در آستانه فسخ قرارداد با باشگاه قرار بگیرند.

نادری-آلتا

طبق اعلام سایت سایت yeniasir ترکیه، نادری مدافع باشگاه آلتای اسپور به خاطر عدم دریافت حق و حقوق خود، قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده است.

بر این اساس آیهان دوندار رئیس باشگاه آلتای موفق به پرداخت مبلغ ۱۸۸ هزار یورو طلب محمد نادری نشده است و همین موضوع، زمینه ساز خروج مدافع ایرانی از آلتای شده است.

استقلال در نهایت به عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران رسید و طلسم ۹ ساله با عملکردی فوق العاده سرانجام شکسته شد. اما تیمِ مجیدی در سمت چپ ترکیب خود یک علامت سوال بزرگ داشت. جعفر سلمانی علی رغم عملکرد خوبی که از خود نشان داد ولی در اصل در پست غیر تخصصی خود بازی کرد. جعفر در اکثر تیم های سابق خود به عنوان هافبک و وینگر چپ بازی کرده بود.

در این فصل با توجه به سیستم ۳ دفاعه استقلال و جدایی نادری، مجیدی محبور شد که از سلمانی به عنوان وینگ بک چپ و گاها مدافع چپ بازی بگیرد. جلالی نیز به جز هفته های پایانی درگیر مصدومیت بود و این موضوع موجب شد که در طول فصل به سلمانی  فشار زیادی وارد شود. چه بسا اگر سلمانی نیز دچار مصدومیت می‌شد، دست مجیدی به اصطلاح در پوست گردو می‌ماند.

نادری-و-مجیدی

محمد نادری گزینه اصلی فرهاد مجیدی برای پست مذکور در فصل نقل و انتقالات است. مدافع چپ ۲۵ ساله علاوه بر بازی در پیستون چپ، توانایی بازی در پست بکِ چپ در سیستم ۳ دفاعه را نیز دارد که این مسئله خیال کادرفنی را از بابت خط دفاعی راحت خواهد کرد.

استقلال به احتمال بسیار زیاد در روزهای آینده پیشنهاد رسمی خود را برای جذب نادری ارسال خواهد کرد. شنیده های گسترش نیوز از آن حکایت دارد که محمد نادری نیز در سال جام جهانی و جهت جلب توجه بیشتر اسکوچیچ، تمایل بالایی برای بازگشت به جمع آبی ها دارد. مسلما جذب نادری می تواند اولین خرید جذاب استقلال در پنجره نقل و انتقالات باشد.

ارسال نظر