|
کدخبر: 262088

حمایت تمام قد یک پرسپولیسی از مجیدی

وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس گفت: حالا که فرهاد مجیدی با قدرت از کاپیتان تیمش دفاع کرد، مشخص شد من بی‌دلیل نمی‌گفتم استقلالی‌ها در کارشان بهتر از پرسپولیسی‌ها عمل کرده‌اند.

فوتبال حمایت تمام قد یک پرسپولیسی از مجیدی

وحید قلیچ بازیکن از پرسپولیس، درباره اتفاقات رخ داده در حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس همچنین حمایت فرهاد مجیدی از کاپیتان تیمش اظهاراتی را مطرح کرد.

نظر شما درباره اتفاقات تبریز و اقدام امید عالیشاه چیست؟

دستش درد نکند خیلی کار خوبی کرد. وقتی هواداران تبریزی از قبل از بازی شروع به فحاشی و سنگ پرانی به سمت بازیکنان پرسپولیس کردند باید یک نفر جواب آنها را می‌داد. وقتی آنها از حد خودشان خارج شدند طبیعی بود که بازیکن پرسپولیس هم تحمل نداشته باشد. نمی‌خواهم رفتار عالیشاه را تبلیغ کنم ولی او هم بازیکن است. به هر حال نگران سلامتی خودش یا هم‌تیمی‌هایش است.

قبول دارید که این اقدام عالیشاه باعث شدت گرفتن تنش‌ها روی سکوهای استادیوم یادگار شد؟

بله! وقتی مسئولان استادیوم نمی‌توانند ورزشگاه را جمع کنند و وقتی هواداران تراکتور به جای تماشای بازی زیر پایشان دنبال سنگ می‌گردند تا به سمت بچه‌های پرسپولیس پرتاب کنند، بهتر بود این بازی برگزار نشود. البته یک نفر هم شانس آورد که بازی نیمه کاره تمام شد.

چه کسی؟

داوود فنایی و شاگردش حامد لک. اگر بازی ادامه پیدا می‌کرد بازهم حامد لک یک گل خوشگل می‌خورد و هواداران تبریزی خوشحال می‌شدند. قطع شدن بازی، تبریزی‌ها را از تماشای یک گل زیبا محروم کرد.

ظرف روزهای گذشته و با اظهارنظرهای اخیرتان خیلی‌ها شما را نفوذی استقلال عنوان کرده‌اند؟

متاسفم برای کسانی که چنین فکری درباره من کردند. اگر درباره فرهاد مجیدی حرف می‌زدم صحبت‌هایش بعد از بازی با آلومینیوم اراک صحت گفته‌های من را تایید کرد و دیدید که او چطور پشت کاپیتان تیمش در آمد و گفت چون تلویزیون عکس او را نشان داده او هم به تلویزیون نرفته. آفرین به فرهاد مجیدی. شنیدم که گفته من بچه ناصر حجازی هستم و زیر بار حرف زور نمی‌رود. یک عده باید یاد بگیرند. زنده باد وریا غفوری که زبان میلیون‌ها ایرانی شد و به مسئولین گفت که به فکر آنها باشند.

نگران نیستید با حمایت از استقلالی‌ها حرف و حدیثی درباره شما به راه بیفتد؟

همین الانش هم پشت سر من حرف زیاد می‌زنند. می‌گویند من از استقلالی‌ها پول گرفته ام که از آنها تعریف می‌کنم. در صورتی که من معتقدم کار خوب را باید گفت. هر استقلالی یک هزار تومانی به من داده بیاید و ده برابرش را پس بگیرد. این تهمت‌ها حق الناس می‌شود. اگر حرفی می‌زنیم باید پای آن بایستیم. فرهاد مجیدی همه جوره تیمش را ساپورت می‌کند و دروغ هم نگفتم. پارسال که وضع مالی‌شان بد بود از جیب رفقایش برای تیمش خرج می‌کرد. کدامیک از اعضای کادر فنی پرسپولیس جرأت این کار را داشتند؟ این کارهایش کم کم باعث شد تا بازیکنان استقلال جانشان را برای فرهاد مجیدی و استقلال بدهند و امسال با قدرت قهرمان شوند.

شما با این حرف‌هایتان چه چیزهایی را می‌خواهید ثابت کنید؟

می‌خواهم بگویم اگر من چیزی گفتم صلاح تیم خودمان را میخواستم. صلاح پرسپولیس را میخواستم. دوست نداشتیم امروز تیمم برای سومی‌جدول بجنگد. تا دیروز حرف نمی‌زدیم که تیم به حاشیه نرود و متهم نشویم الان هم اگر فاصله استقلال و پرسپولیس یکی دو امتیاز بود از تیم حمایت می‌کردیم ولی شما وقتی اول نشوید دیگر دومی‌و دهمی‌هیچ فرقی باهم نمی‌کند. می‌گویند برای پرسپولیس حاشیه درست می‌کنم! دیگر این تیم از هم پاشیده حاشیه داشته باشد یا نداشته باشد فرقی برایش نمی‌کند. من بگویم فرهاد مجیدی حرف خوبی درباره کاپیتانش زده پرسپولیس بهم می‌ریزد؟ اینها بهانه آقایان است.

مشخصا منظورتان چه افرادی هستند؟

همان‌هایی که لکسوس سوار می‌شوند، خانه شان ولنجک است، حساب بانکی شان ۱۱ تا صفر دارد. آنها باید برای پرسپولیس دل بسوزاند ولی متاسفانه یک عده دوروبر پرسپولیس هستند که فقط به فکر خودشان و جیب شان هستند. هوادار هم باید غصه بخورد و خون گریه کند. به خدا اگر این آقایان وقتی از تمرین به خانه می‌روند سرسوزنی دلشان به حال این مردم بسوزد. مردم با بدبختی و نداری به استادیوم می‌روند تا تیم را تشویق کنند ولی این آقایان سر سوزنی برای شان دل نمی‌سوزاند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر