|
کدخبر: 262042

بمب بزرگ رئال در آستانه خنثی شدن

پیشنهاد نجومی پاری سن ژرمن ظاهرا کار خودش را کرده و قرار است کیلیان ام باپه در پاری سن ژرمن ماندنی شو

فوتبال بمب بزرگ رئال در آستانه خنثی شدن

طی روزهای اخیر، خبرنگاران اسپانیایی از قطعی شدن انتقال کیلیان ام باپه به رئال مادرید صحبت می‌کردند اما پیشنهاد نجومی پاری سن ژرمن خیلی زود ورق را برگرداند. حالا پاریسی‌ها به حفظ ستاره‌ی فرانسوی خود نزدیک شده‌اند.

جانلوکا دی مارتزیو خبر داده کیلیان ام باپه الان در آستانه تمدید قراردادش با پاری سن ژرمن قرار دارد. قرارداد ام باپه در پایان فصل با پی اس جی تمام می‌شود و تمام شواهد نشان می‌داد او آماده انتقال به رئال مادرید است چرا که توافق شفاهی هم میان طرفین حاصل شده بود. با این‌حال پاری سن ژرمن ناامید نشد و یک پیشنهاد فوق‌العاده برای متقاعد کردن این مهاجم ۲۳ ساله آماده کرد. پیشنهاد جدید پاری سن ژرمن، ام باپه را وسوسه کرده و او آماده است در این باشگاه بماند. این تصمیم، فقط به جوانب مالی وابسته نیست و افراد زیادی از جمله اعضای خانواده ام باپه در این تصمیم دخیل هستند. ساعات آتی در مشخص شدن آینده ام باپه تعیین‌کننده خواهد بود و به‌زودی انتخاب نهایی او را خواهیم دانست.

در حال حاضر پاری سن ژرمن در آستانه حفظ ام باپه قرار دارد چرا که توافق میان ام باپه و رئال مادرید شفاهی بوده و هیچ‌گونه پیش قراردادی امضا نشده است. رئال مادرید صرفا به قول‌وقرار امیدوار بود ام باپه را به خدمت گیرد اما اکنون، او نزدیک‌تر از همیشه به پاری سن ژرمن است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر