|
کدخبر: 261184

بازگشت آقای گل به پرسپولیس قطعی شد

بعد از چند روز بررسی برنامه‌های مدعیان در اختیار گرفتن آکادمی باشگاه پرسپولیس، در نهایت به نظر می‌رسد قرعه به نام محسن خلیلی پیشکسوت این باشگاه افتاد تا او همانند سال گذشته امور این آکادمی را بر عهده بگیرد.

فوتبال بازگشت آقای گل به پرسپولیس قطعی شد

بعد از چند روز بررسی برنامه‌های مدعیان در اختیار گرفتن آکادمی باشگاه پرسپولیس ، در نهایت به نظر می‌رسد قرعه به نام محسن خلیلی پیشکسوت این باشگاه افتاد تا او همانند سال گذشته امور این آکادمی را بر عهده بگیرد.

محسن خلیلی، محمود کلهر، محمد پنجعلی، سپهر حیدری و محمد نوری ۵ پیشکسوتی بودند که برنامه‌های خود را برای در اختیار گرفتن آکادمی پرسپولیس ارائه دادند اما در نهایت جمع‌بندی مدیران این باشگاه این شد که خلیلی همچنان به کار در آکادمی این باشگاه ادامه دهد.

در همین رابطه در روزهای اخیر جلسات متعددی با تک تک این پیشکسوتان انجام شد و برنامه‌های آنها مورد بررسی قرار گرفت اما در نهایت تصمیم بر این گرفته شد تا خلیلی به کار در این آکادمی ادامه دهد.

این در حالی است که محسن خلیلی قصد دارد در پست سرمربی‌گری برخی از تیم‌های پایه تغییراتی انجام دهد و احتمالاً با برخی از مربیان فصل گذشته در رده‌های پایه قطع همکاری صورت خواهد گرفت. باشگاه پرسپولیس به زودی این خبر را اعلام خواهد کرد.

 

ارسال نظر